Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Όλη η δικογραφία και το νέο φιάσκο της ΕΛΑΣ! Από τους 6 συλληφθέντες για το κύκλωμα μαστροπείας ελεύθεροι οι 5 με αστείες χρηματικές εγγυήσεις. «Τσούφια» η δικογραφία αφού τα μέλη της ομάδας που συμπεριλαμβανόντουσαν στο διαβιβαστικό της ασφάλειας έπεισαν ανακριτή και εισαγγελέα για την αθωότητα τους και πήγαν σπίτι τους.



edolio5 team
Τον δρόμο για τη φυλακή πήρε μετά την απολογία της σήμερα στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων η 25χρονη Μαρία, η οποία κατηγορείται ότι είναι ο «εγκέφαλος» του κυκλώματος μαστροπείας, τα μέλη του οποίου εξέδιδαν ανήλικες.
Αντίθετα, ελεύθεροι με την επιβολή περιοριστικών όρων αφέθηκαν τέσσερις κατηγορούμενοι της υπόθεσης ανάμεσά τους και ο 55χρονος Σταύρος Παππάς, tattoo artist, ενώ αναμενόταν και η απόφαση για την «τύχη» του φίλου της 25χρονης ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος με εγγυοδοσία 2.000 ευρώ και εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα.

Οι απολογίες των κατηγορουμένων ολοκληρώθηκαν αργά το απόγευμα και κατά τη διάρκειά τους οι περισσότεροι κατηγορούμενοι φέρονται να αρνούνται τις κατηγορίες. Κατά περίπτωση οι κατηγορούμενοι απολογήθηκαν για βαρύτατα αδικήματα μεταξύ των οποίων της μαστροπείας ανηλίκων, της εμπορίας ανηλίκων και της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, του edolio5 ο 55χρονος tattoo artist φέρεται είπε κατά την απολογία του πως δεν έχει διαπράξει τα αδικήματα που του αποδίδονται αν και παραδέχθηκε σεξουαλικές επαφές με κάποιες κοπέλες, για τις οποίες δεν γνώριζε ωστόσο τις ηλικίες τους. Ακόμη, φέρεται να υποστήριξε πως οι κοπέλες ήταν εκείνες που του ζήτησαν να συνευρεθούν ερωτικά με αντάλλαγμα να τους κάνει τατουάζ. Μετά την απολογία του ο συγκεκριμένος κατηγορούμενος αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 6.000 ευρώ και υποχρεωτική εμφάνιση σε Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του.

Ο κατηγορούμενος ταξιτζής αλλά και ο φίλος της 25χρονης Μαρίας φέρονται επίσης, να αρνήθηκαν την εμπλοκή τους στην υπόθεση λέγοντας πως δεν μετέφεραν τα κορίτσια στα ραντεβού.

Το ίδιο και ο 36χρονος κατηγορούμενος στον οποίο επίσης αποδίδεται το αδίκημα της εμπορίας ανηλίκων και επίσης, αφέθηκε ελεύθερος με τον όρο της υποχρεωτικής εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα.

Στη γραμμή της άρνησης της κατηγορίας κινήθηκε και 20χρονη κατηγορούμενη, υποστηρίζοντας ότι δεν προωθούσε ανήλικα κορίτσια στην πορνεία. Μετά την απολογία της αφέθηκε ελεύθερη με τον περιοριστικό όρο της υποχρεωτικής εμφάνισης δύο φορές τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα.

«Μόνες τους, οι ανήλικες έκλειναν τα ραντεβού»


Νωρίτερα, μίλησε- για πρώτη φορά- η 25χρονη Μαρία, υποστηρίζοντας ότι δεν φταίει κάπου ενώ παραδέχθηκε ότι γνώρισε στις κοπέλες κάποιους άνδρες αλλά «μόνο για μία με δύο φορές».

«Όλα αυτά που σας λένε είναι ψέματα, δεν φταίω πουθενά εγώ» είναι η εκδοχή της 25χρονης, απαντώντας για τα όσα κατηγορείται καθώς φέρεται να στρατολογούσε ανήλικα κορίτσια και να τα υποχρέωνε να εκδίδονται. Όπως ισχυρίζεται, 2 από τα 7 κορίτσια που ήταν θύματα του trafficking ήταν μόνο φίλες της.

«Το κορίτσια είναι φίλες μου. Εγώ με τις δύο είμαι φίλη, τις υπόλοιπες δεν τις ξέρω. Και εγώ με αυτές είμαι φίλη και έχω μιλήσει με αυτές και μου είπαν ότι δεν έχουν πει τίποτα. Είναι 17 χρόνων και οι δύο αλλά είναι φίλες μου. Το έχουνε πει όταν τις καλέσανε στη ΓΑΔΑ, ότι δεν τις έβαλα εγώ και ότι είναι φίλες μου. Τα έχουνε καταθέσει όλα αυτά»

Στη συνέχεια, μιλά για τον τρόπο δράσης τους, επαναλαμβάνοντας πως δεν έχει καμία ανάμειξη με τα ραντεβού που κλείνονταν με πελάτες και ότι τα ανήλικα κορίτσια βρίσκανε μόνες τους άντρες από τα social media. «Με ποιο τρόπο βρίσκανε πελάτες; Από το Facebook. Αυτά τα κάνανε μόνες τους. Μόνες τους, δεν ήμουν εγώ, εγώ ούτε καν το έχω κάνει αυτό».

«Εμένα μου είπανε επειδή έχω κάτι γνωστούς, ''χρειαζόμαστε λεφτά'' και με παρακαλάγανε. Αυτές μου είπανε ότι θέλουν να το κάνουνε, το κάνανε και χωρίς λεφτά. Εγώ τους είπα ότι και εγώ χρειάζομαι λεφτά, έχω γνωστούς. Μία φορά έγινε, δύο… Από τότε δεν το έχουν ξανακάνει» παραδέχεται.

Τα χρήματα για το κάθε ραντεβού κυμαίνονταν από 200 έως 400 ευρώ. Η 25χρονη φέρεται να έπαιρνε από αυτά 50 με 100 ευρώ τη φορά, με την ίδια από την πλευρά της να λέει πως μόνο μία φορά ζήτησε χρήματα γιατί τα είχε ανάγκη. «Μόνες τους, δεν πήγαινα εγώ. Εγώ δεν πήγαινα πουθενά. Μου είπαν ότι: ''Έχω πάει εκεί, μου δώσανε αυτά τα λεφτά'' και εγώ της ζήτησα μία φορά λεφτά. Πήγε να μου δώσει 30 ευρώ μία κοπέλα και της λέω: ''Μπορείς να μου δώσεις 50€;''. Μία φορά το είπα».

«Στο Χαμόγελο έχω μεγαλώσει, δεν έχω ούτε μαμά ούτε μπαμπά»

Από την πλευρά της, η 25χρονη, αρνείται την οποιαδήποτε εμπλοκή της με τις ναρκωτικές ουσίες. «Δεν μπλέκομαι εγώ με αυτά, ούτε καπνίζω, ούτε τίποτα. Γιατί με έχουνε βάλει και για ναρκωτικά και για όλα αυτά. Εγώ δεν εμπλέκομαι σε όλα αυτά. Ούτε 1 ευρώ δεν έχω, τι 10.000 ευρώ λένε;».

Αναφορικά με μία πιθανή γνωριμία της με την Λορέλα, συλληφθείσα για άλλο κύκλωμα μαστροπείας, απάντησε: «Στο Χαμόγελο έχω μεγαλώσει, δεν έχω ούτε μαμά ούτε μπαμπά. Επειδή δεν έχουν κανέναν. Για αυτό το κάνανε, είμαι σίγουρη. Δεν ξέρω για ποιον άλλο λόγο. Μπλέξανε και το αγόρι μου χωρίς λόγο. Τα κορίτσια δεν κάνανε τίποτα. Οι μαμάδες τους μου κάνανε μήνυση. Εγώ δεν ξέρω καν την Λορέλα, δεν την ξέρω καν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου