Θέση για τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο πήρε το Σωματείο Μηχανοδηγών...
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξη τόνισε χαρακτηριστικά ότι «την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Επιπλέον, οι μηχανοδοιγοί τονίζουν ότι «καμία εμπιστοσύνη δεν υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για δήθεν «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών».
Μηχανοδηγοί: Η ανακοίνωση
«Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.
Η ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταϊκούρα για την την σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.
ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξη τόνισε χαρακτηριστικά ότι «την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Επιπλέον, οι μηχανοδοιγοί τονίζουν ότι «καμία εμπιστοσύνη δεν υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για δήθεν «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών».
Μηχανοδηγοί: Η ανακοίνωση
«Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.
Η ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταϊκούρα για την την σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.
ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου