Δεν πέρασε λίγος καιρός που τα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης διαβεβαίωναν για την σύνδεση με την Κακαβιά και τα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης προχωρούσαν σε επερωτήσεις από τα έδρανα της αντιπολίτευσης για το μέλλον του έργου.
Σήμερα η αντιπολίτευση έγινε κυβέρνηση και τα στελέχη της κυβέρνησης πήραν τις θέσεις τους στην αντιπολίτευση, ακριβώς όμως με τις ίδιες τακτικές και λογικές, ενδεχομένως και «σκοτεινές».
Οι κυβερνητικοί μέχρι πριν λίγο καιρό δήλωναν ότι αυτό που μένει για τη συνέχιση του έργου είναι η χρηματοδότηση και οι αντιπολιτευόμενοι προχωρούσαν σε ερωτήσεις για το μέλλον του έργου. Αυτές τις ημέρες όμως έρχεται μια άλλη πραγματικότητα ότι η Ήπειρος και το κομμάτι Ιωάννινα –Κακαβιά ενόψει μάλλον και του χειμώνα, μπαίνουν για μια ακόμη φορά στον «ΠΑΓΟ».
Στην λογική της οικονομικότερης λύσης φαίνεται ότι επαναμελετάται όλο το έργο εξ αρχής αλλά όπως φαίνεται θα δεχθεί και ένα γενναίο «Τεμαχισμό» .Οι τέσσερις λωρίδες γίνονται δυο και βέβαια είναι μόνο η αρχή γιατί σίγουρα για το τέλος θα υπάρχουν και εκπλήξεις .
Τα ερωτήματα βέβαια και οι απορίες εύλογες ,
αφού έχει μελετηθεί το έργο και είναι ώριμο γιατί να επανασχεδιαστεί από την αρχή ;
Απο που θα βρισκόνταν αρχικά τα χρήματα υλοποίησης και σήμερα δεν βρίσκονται ;
Ποιο είναι το οικονομικό όφελος με τα νέα δεδομένα ;
Γιατί ο αρμόδιος Υπουργός(στην πρόσφατη περιοδεία του στα Ιωάννινα) αλλά και οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος διαβεβαίωναν μέχρι και πριν λίγες ημέρες και μέσω του τύπου ,ότι ο μόνος λόγος πλέον της καθυστέρησης ήταν η πηγή.
Mε λύπη μας και μέσω του τοπικού τύπου διαπιστώνουμε πως για μια ακόμη φορά η Ιόνια Οδός και πιο συγκεκριμένα το κομμάτι που αφορά την σύνδεση Ιωαννίνων- Κακαβιά οδεύει προς άγνωστη κατεύθυνση.
Δεν πέρασε λίγος καιρός που τα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης διαβεβαίωναν για την σύνδεση με την Κακαβιά και τα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης προχωρούσαν σε επερωτήσεις από τα έδρανα της αντιπολίτευσης για το μέλλον του έργου. Σήμερα η αντιπολίτευση έγινε κυβέρνηση και τα στελέχη της κυβέρνησης πήραν τις θέσεις τους στην αντιπολίτευση, ακριβώς όμως με τις ίδιες τακτικές και λογικές, ενδεχομένως και «σκοτεινές».
Οι κυβερνητικοί μέχρι πριν λίγο καιρό δήλωναν ότι αυτό που μένει για τη συνέχιση του έργου είναι η χρηματοδότηση και οι αντιπολιτευόμενοι προχωρούσαν σε ερωτήσεις για το μέλλον του έργου. Αυτές τις ημέρες όμως έρχεται μια άλλη πραγματικότητα ότι η Ήπειρος και το κομμάτι Ιωάννινα –Κακαβιά ενόψει μάλλον και του χειμώνα, μπαίνουν για μια ακόμη φορά στον «ΠΑΓΟ».
Στην λογική της οικονομικότερης λύσης φαίνεται ότι επαναμελετάται όλο το έργο εξ αρχής αλλά όπως φαίνεται θα δεχθεί και ένα γενναίο «Τεμαχισμό» .Οι τέσσερις λωρίδες γίνονται δυο και βέβαια είναι μόνο η αρχή γιατί σίγουρα για το τέλος θα υπάρχουν και εκπλήξεις .
Τα ερωτήματα βέβαια και οι απορίες εύλογες ,
αφού έχει μελετηθεί το έργο και είναι ώριμο γιατί να επανασχεδιαστεί από την αρχή ;
Απο που θα βρισκόνταν αρχικά τα χρήματα υλοποίησης και σήμερα δεν βρίσκονται ;
Ποιο είναι το οικονομικό όφελος με τα νέα δεδομένα ;
Γιατί ο αρμόδιος Υπουργός(στην πρόσφατη περιοδεία του στα Ιωάννινα) αλλά και οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος διαβεβαίωναν μέχρι και πριν λίγες ημέρες και μέσω του τύπου ,ότι ο μόνος λόγος πλέον της καθυστέρησης ήταν η πηγή χρηματοδότησης ,το ήξεραν και ψεύδονταν στους Ηπειρώτες ή δεν το γνώριζαν και απλώς έκαναν υποθέσεις εργασίας ;
Ποιόν ή ποιους εξυπηρετεί η νέα αυτή εξέλιξη ;
Γιατί η νέα σχεδίαση προβλέπει δίιχνο δρόμο και όχι τετράιχνο όπως ήταν η αρχική του σχεδίαση ;
Μήπως κάποιοι εξυπηρετούνται από την παραπάνω αλλαγή ;
Ποιά ακριβώς οικόπεδα εξαιρούνται και ποιοι είναι οι κάτοχοι τους ;
Πολλά θα μπορούσαν να είναι τα ερωτήματα αλλά αλήθεια, αντιλαμβάνεται κανείς την σημασία αυτού του έργου και ποια θα είναι η προοπτική της Ηπείρου αν ο δρόμος ολοκληρώνονταν όπως αρχικά προβλέπονταν από την μελέτη ;
Κάποιοι μάλλον έχουν επιλέξει να οδηγήσουν την Ήπειρο εκ νέου σε απομόνωση αλλά όλοι εμείς θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι δεν είναι ένας απλός δρόμος αλλά είναι μια σύγχρονη πύλη ένωσης με τα Βαλκάνια αλλά και την Κεντρική Ευρώπη μέσω Αλβανίας και προφανώς τα οφέλη θα είναι πολλά και σε πολλά επίπεδα όπως ο τουρισμός ,το εμπόριο και η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας .
Κάποιοι μάλλον δεν αντιλαμβάνονται την σημαντικότητα του έργου και το μόνο όραμα που έχουν για τους νέους άξονες της Ηπείρου είναι μια νέα Βλαχόστρατα ...
Οι κυβερνητικοί μέχρι πριν λίγο καιρό δήλωναν ότι αυτό που μένει για τη συνέχιση του έργου είναι η χρηματοδότηση και οι αντιπολιτευόμενοι προχωρούσαν σε ερωτήσεις για το μέλλον του έργου. Αυτές τις ημέρες όμως έρχεται μια άλλη πραγματικότητα ότι η Ήπειρος και το κομμάτι Ιωάννινα –Κακαβιά ενόψει μάλλον και του χειμώνα, μπαίνουν για μια ακόμη φορά στον «ΠΑΓΟ».
Στην λογική της οικονομικότερης λύσης φαίνεται ότι επαναμελετάται όλο το έργο εξ αρχής αλλά όπως φαίνεται θα δεχθεί και ένα γενναίο «Τεμαχισμό» .Οι τέσσερις λωρίδες γίνονται δυο και βέβαια είναι μόνο η αρχή γιατί σίγουρα για το τέλος θα υπάρχουν και εκπλήξεις .
Τα ερωτήματα βέβαια και οι απορίες εύλογες ,
αφού έχει μελετηθεί το έργο και είναι ώριμο γιατί να επανασχεδιαστεί από την αρχή ;
Απο που θα βρισκόνταν αρχικά τα χρήματα υλοποίησης και σήμερα δεν βρίσκονται ;
Ποιο είναι το οικονομικό όφελος με τα νέα δεδομένα ;
Γιατί ο αρμόδιος Υπουργός(στην πρόσφατη περιοδεία του στα Ιωάννινα) αλλά και οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος διαβεβαίωναν μέχρι και πριν λίγες ημέρες και μέσω του τύπου ,ότι ο μόνος λόγος πλέον της καθυστέρησης ήταν η πηγή.
Mε λύπη μας και μέσω του τοπικού τύπου διαπιστώνουμε πως για μια ακόμη φορά η Ιόνια Οδός και πιο συγκεκριμένα το κομμάτι που αφορά την σύνδεση Ιωαννίνων- Κακαβιά οδεύει προς άγνωστη κατεύθυνση.
Δεν πέρασε λίγος καιρός που τα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης διαβεβαίωναν για την σύνδεση με την Κακαβιά και τα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης προχωρούσαν σε επερωτήσεις από τα έδρανα της αντιπολίτευσης για το μέλλον του έργου. Σήμερα η αντιπολίτευση έγινε κυβέρνηση και τα στελέχη της κυβέρνησης πήραν τις θέσεις τους στην αντιπολίτευση, ακριβώς όμως με τις ίδιες τακτικές και λογικές, ενδεχομένως και «σκοτεινές».
Οι κυβερνητικοί μέχρι πριν λίγο καιρό δήλωναν ότι αυτό που μένει για τη συνέχιση του έργου είναι η χρηματοδότηση και οι αντιπολιτευόμενοι προχωρούσαν σε ερωτήσεις για το μέλλον του έργου. Αυτές τις ημέρες όμως έρχεται μια άλλη πραγματικότητα ότι η Ήπειρος και το κομμάτι Ιωάννινα –Κακαβιά ενόψει μάλλον και του χειμώνα, μπαίνουν για μια ακόμη φορά στον «ΠΑΓΟ».
Στην λογική της οικονομικότερης λύσης φαίνεται ότι επαναμελετάται όλο το έργο εξ αρχής αλλά όπως φαίνεται θα δεχθεί και ένα γενναίο «Τεμαχισμό» .Οι τέσσερις λωρίδες γίνονται δυο και βέβαια είναι μόνο η αρχή γιατί σίγουρα για το τέλος θα υπάρχουν και εκπλήξεις .
Τα ερωτήματα βέβαια και οι απορίες εύλογες ,
αφού έχει μελετηθεί το έργο και είναι ώριμο γιατί να επανασχεδιαστεί από την αρχή ;
Απο που θα βρισκόνταν αρχικά τα χρήματα υλοποίησης και σήμερα δεν βρίσκονται ;
Ποιο είναι το οικονομικό όφελος με τα νέα δεδομένα ;
Γιατί ο αρμόδιος Υπουργός(στην πρόσφατη περιοδεία του στα Ιωάννινα) αλλά και οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος διαβεβαίωναν μέχρι και πριν λίγες ημέρες και μέσω του τύπου ,ότι ο μόνος λόγος πλέον της καθυστέρησης ήταν η πηγή χρηματοδότησης ,το ήξεραν και ψεύδονταν στους Ηπειρώτες ή δεν το γνώριζαν και απλώς έκαναν υποθέσεις εργασίας ;
Ποιόν ή ποιους εξυπηρετεί η νέα αυτή εξέλιξη ;
Γιατί η νέα σχεδίαση προβλέπει δίιχνο δρόμο και όχι τετράιχνο όπως ήταν η αρχική του σχεδίαση ;
Μήπως κάποιοι εξυπηρετούνται από την παραπάνω αλλαγή ;
Ποιά ακριβώς οικόπεδα εξαιρούνται και ποιοι είναι οι κάτοχοι τους ;
Πολλά θα μπορούσαν να είναι τα ερωτήματα αλλά αλήθεια, αντιλαμβάνεται κανείς την σημασία αυτού του έργου και ποια θα είναι η προοπτική της Ηπείρου αν ο δρόμος ολοκληρώνονταν όπως αρχικά προβλέπονταν από την μελέτη ;
Κάποιοι μάλλον έχουν επιλέξει να οδηγήσουν την Ήπειρο εκ νέου σε απομόνωση αλλά όλοι εμείς θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι δεν είναι ένας απλός δρόμος αλλά είναι μια σύγχρονη πύλη ένωσης με τα Βαλκάνια αλλά και την Κεντρική Ευρώπη μέσω Αλβανίας και προφανώς τα οφέλη θα είναι πολλά και σε πολλά επίπεδα όπως ο τουρισμός ,το εμπόριο και η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας .
Κάποιοι μάλλον δεν αντιλαμβάνονται την σημαντικότητα του έργου και το μόνο όραμα που έχουν για τους νέους άξονες της Ηπείρου είναι μια νέα Βλαχόστρατα ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου