Ζήσε Μάη μου… για την ολοκλήρωση των έργων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων
Τον... Μάιο του 2015 τοποθετεί το Υπουργείο Υποδομών την ολοκλήρωση του κουτσουρεμένου και τυφλού αεροδρομίου των Ιωαννίνων και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν χρηματοδοτικά προβλήματα!
Έτσι για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Νομός Ιωαννίνων και μέρος της Ηπείρου θα παραμένουν με ένα ημιτελές αεροδρόμιο στο οποίο θα εκτελούνται πτήσεις μόνο όταν το επιτρέπει ο καιρός.
Τα στοιχεία για την εξέλιξη των έργων προκύπτουν από την απάντηση που έστειλε το Υπουργείο Υποδομών στο δήμαρχο Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιο, μετά την επιστολή του δεύτερου, προ μηνός περίπου, στον Πρωθυπουργό της χώρας.
«Η απάντηση που λάβαμε για την εξέλιξη των έργων στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων όχι μόνο δεν μας ικανοποιεί αλλά κάνει την ανησυχία μας ακόμη μεγαλύτερη. Δεν είναι μόνο ο πολύς χρόνος που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση των εργασιών αλλά το χειρότερο για μας είναι ότι δεν προκύπτει κανένας σχεδιασμός για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία των πτήσεων», τόνισε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος.
Στην απάντηση σημειώνεται ότι μετά από πρόσφατη σύσκεψη που έγινε «αποφασίστηκε η σύνταξη, άμεσα, από τον ανάδοχο, της οριστικής μελέτης για την επέκταση και αναδιαρρύθμιση του υφιστάμενου αεροσταθμού με στόχο την ολοκλήρωση και έγκρισή της από την ΥΠΑ εντός τριών μηνών».
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της απάντησης, ο προϋπολογισμός του έργου, μετά την περικοπή του φυσικού αντικειμένου, ανέρχεται στα 19 εκατομμύρια ευρώ.
Το ποσό που απαιτείται σήμερα για την ολοκλήρωση του έργου φτάνει στα έξι εκατομμύρια και προέρχεται από εθνικούς πόρους.
Όπως αναφέρεται στην απάντηση «μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των εργασιών σε ποσοστό 90%, εκτός από τις εργασίες που θα ξεκινήσουν μετά την έγκριση της νέας μελέτης και αφορούν τη συντήρηση και επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού, την κατασκευή του κόμβου εισόδου και την κατασκευή του χώρου στάθμευσης. Με δεδομένη την παραπάνω πρόοδο των εργασιών και την προϋπόθεση ομαλής ροής χρηματοδότησης, το έργο είναι εφικτό να ολοκληρωθεί μέχρι 30.06.2015».
Από την απάντηση του Υπουργείου γίνεται σαφές ότι θα χρειαστεί ενάμιση ακόμη έτος προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο του αεροδρομίου, έστω και σημαντικά μειωμένο.
Κι αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ανακύψουν προβλήματα στη ροή της χρηματοδότησης, κάτι που συμβαίνει συστηματικά από την έναρξη των εργασιών και μέχρι σήμερα και είχε ως αποτέλεσμα την τεράστια καθυστέρηση αλλά και την περικοπή του φυσικού αντικειμένου.
«Η επιλογή που έγινε πριν από χρόνια, για τη χρηματοδότηση του αεροδρομίου από εθνικούς πόρους αποδεικνύεται μοιραία» υπογράμμισε στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος.
Ο κ. Φίλιος καυτηρίασε το γεγονός ότι δεν δίνεται καμία απολύτως αναφορά στην τοποθέτηση συστήματος που θα διασφαλίζει την αξιοπιστία των πτήσεων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Αυτό άλλωστε αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα στον τοπικό αερολιμένα κι έχει εξαιρετικά δυσμενείς επιπτώσεις στην τοπική οικονομία.
Τον... Μάιο του 2015 τοποθετεί το Υπουργείο Υποδομών την ολοκλήρωση του κουτσουρεμένου και τυφλού αεροδρομίου των Ιωαννίνων και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν χρηματοδοτικά προβλήματα!
Έτσι για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Νομός Ιωαννίνων και μέρος της Ηπείρου θα παραμένουν με ένα ημιτελές αεροδρόμιο στο οποίο θα εκτελούνται πτήσεις μόνο όταν το επιτρέπει ο καιρός.
Τα στοιχεία για την εξέλιξη των έργων προκύπτουν από την απάντηση που έστειλε το Υπουργείο Υποδομών στο δήμαρχο Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιο, μετά την επιστολή του δεύτερου, προ μηνός περίπου, στον Πρωθυπουργό της χώρας.
«Η απάντηση που λάβαμε για την εξέλιξη των έργων στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων όχι μόνο δεν μας ικανοποιεί αλλά κάνει την ανησυχία μας ακόμη μεγαλύτερη. Δεν είναι μόνο ο πολύς χρόνος που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση των εργασιών αλλά το χειρότερο για μας είναι ότι δεν προκύπτει κανένας σχεδιασμός για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία των πτήσεων», τόνισε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος.
Στην απάντηση σημειώνεται ότι μετά από πρόσφατη σύσκεψη που έγινε «αποφασίστηκε η σύνταξη, άμεσα, από τον ανάδοχο, της οριστικής μελέτης για την επέκταση και αναδιαρρύθμιση του υφιστάμενου αεροσταθμού με στόχο την ολοκλήρωση και έγκρισή της από την ΥΠΑ εντός τριών μηνών».
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της απάντησης, ο προϋπολογισμός του έργου, μετά την περικοπή του φυσικού αντικειμένου, ανέρχεται στα 19 εκατομμύρια ευρώ.
Το ποσό που απαιτείται σήμερα για την ολοκλήρωση του έργου φτάνει στα έξι εκατομμύρια και προέρχεται από εθνικούς πόρους.
Όπως αναφέρεται στην απάντηση «μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των εργασιών σε ποσοστό 90%, εκτός από τις εργασίες που θα ξεκινήσουν μετά την έγκριση της νέας μελέτης και αφορούν τη συντήρηση και επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού, την κατασκευή του κόμβου εισόδου και την κατασκευή του χώρου στάθμευσης. Με δεδομένη την παραπάνω πρόοδο των εργασιών και την προϋπόθεση ομαλής ροής χρηματοδότησης, το έργο είναι εφικτό να ολοκληρωθεί μέχρι 30.06.2015».
Από την απάντηση του Υπουργείου γίνεται σαφές ότι θα χρειαστεί ενάμιση ακόμη έτος προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο του αεροδρομίου, έστω και σημαντικά μειωμένο.
Κι αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ανακύψουν προβλήματα στη ροή της χρηματοδότησης, κάτι που συμβαίνει συστηματικά από την έναρξη των εργασιών και μέχρι σήμερα και είχε ως αποτέλεσμα την τεράστια καθυστέρηση αλλά και την περικοπή του φυσικού αντικειμένου.
«Η επιλογή που έγινε πριν από χρόνια, για τη χρηματοδότηση του αεροδρομίου από εθνικούς πόρους αποδεικνύεται μοιραία» υπογράμμισε στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος.
Ο κ. Φίλιος καυτηρίασε το γεγονός ότι δεν δίνεται καμία απολύτως αναφορά στην τοποθέτηση συστήματος που θα διασφαλίζει την αξιοπιστία των πτήσεων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Αυτό άλλωστε αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα στον τοπικό αερολιμένα κι έχει εξαιρετικά δυσμενείς επιπτώσεις στην τοπική οικονομία.
EpirusPost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου