Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Αποχωρηση πολιτευτη και συντονιστη των ΑΝΕΛ στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ....σας ειχαμε πει οτι ηρθε η σειρα των ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ εχει πορεια ακομη μολις ΑΡΧΙΣΑΝ.


Αποχωρηση πολιτευτη και συντονιστη των ΑΝΕΛ στα ΓΙΑΝΝΕΝΑ....σας ειχαμε πει οτι ηρθε η σειρα των ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ εχει πορεια ακομη μολις ΑΡΧΙΣΑΝ.

Άρης Σταμπουλης

Κοινοποίηση παραίτησης. Πρόεδρε Πάνο πριν 3 χρόνια μου πρότεινες να κατέβω υποψήφιος στα Γιάννενα . Το έκανα με πολύ ενθουσιασμό και πολύ τρέξιμο,χωρίς καμμια πολιτική εμπειρία όπως πολλοί από εμάς, και νομίζω εκ του ..αποτελέσματος με επιτυχία σε έναν νομό αρνητικό σε κάθε τι καινούργιο. Τρία χρονια σε ακολουθώ και τρέχω παντού για το κίνημα, καταπίνοντας πολλές φορές πρακτικές και κινήσεις που με την δική μου εμπειρία δεν ενεκρινα. Νόμιζα ότι έχουμε ένα κίνημα από αγνούς Άνδρες και Γυναίκες με γεμάτα παντελόνια , που σκοπός μας ήταν να διώξουμε αυτούς τους προδότες και τα λαμόγια από την πατρίδα μας. Τελευταία διαπίστωσα ότι περιτριγυρίζεσαι από άτομα που δεν συνάδουν με τις δικές μου αρχές και την δική μου αξιοπρέπεια . Αν δεν είσαι γνώστης της κατάστασης ,φταις... Αν είσαι,φταις περισσότερο. Πιστεύω ότι ακούς μόνο αυτά που οι γλυφτες θέλουν να ακούσεις . Δεν θα μακρηγορισω άλλο,ειναι άλλωστε πολλά τα θέματα κατεύθυνσης του κινήματος, και προσχώρησης μνημονιακων που δεν συμφωνώ . Για όλα αυτα,και επειδή μας κούρασε η αδιαφορία ανίκανων ανθρώπων που έχεις γύρω σου ,Σου καταθέτω την παραίτηση μου από Πρόεδρος της συντονιστικής Ιωαννίνων και ζητώ την διαγραφή μου από το κίνημα. Σου εύχομαι καλό ταξίδι, σε εσένα και σε αγνά στελέχη τύπου Καλογερακη και άλλων περηφανων πατριωτών. Στους άλλους... Καλό κρεβάτι..

Άρης Σταμπουλης. Πρώην πολιτευτής, Συντονιστής Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου