Οι βασικοί στόχοι της Δημοτικής Αρχής για την τουριστική προβολή και ανάδειξη των Ιωαννίνων παρουσιάστηκαν στην πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού.
«Τα Γιάννενα αποτελούν κέντρο μιας ευρύτερης περιοχής και πέρα από το αεροδρόμιο πρέπει να αξιοποιήσουμε την θέση μας στα Βαλκάνια» σημείωσε ο Δήμαρχος.
Ενημέρωσε τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού για τις συναντήσεις που είχε στην Κύπρο και την Αλβανία και έκανε γνωστό ότι την επόμενη βδομάδα θα έχει στη Θεσσαλονίκη μία σειρά συναντήσεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών.
Ο Δήμος θα συμμετάσχει οργανωμένα στην τουριστική έκθεση που θα γίνει τον Φεβρουάριο στο Ισραήλ ενώ έχουν ήδη προγραμματιστεί σημαντικές συναντήσεις με φορείς της αυτοδιοίκησης στο Τελ Αβίβ καθώς και με μία ισχυρή ομάδα ανθρώπων που έλκουν την καταγωγή τους από τα Γιάννενα.
Εντός του έτους η πόλη θα «ταξιδέψει» στην Κωνσταντινούπολη, τη Σόφια και σε πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης και της Τσεχίας.
Ο δήμαρχος έκανε γνωστό ότι θα αναβαθμιστεί η υπηρεσία τουρισμού ενώ θα εκδοθεί και νέο έντυπο υλικό.
Ειδικό βάρος θα δοθεί στην προβολή του θρησκευτικού πλούτου της περιοχής με έμφαση στη μοναστική πολιτεία του Νησιού όπως επίσης και στα πολιτιστικά μνημεία.
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης τόνισε ότι η Επιτροπή θα συνέρχεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων αλλά και την κατάθεση προτάσεων από όλους τους εμπλεκόμενους.
«Στόχος μας είναι ο ποιοτικός αλλά και ποσοτικός τουρισμός και μέλημά μας ο τουρίστας να αγαπήσει την πόλη» σημείωσε ο κ. Λώλης και συμπλήρωσε ότι το τμήμα τουρισμού έχει την δομή και την κατάρτιση για την ανάπτυξη δράσεων προβολής.
Στην πρώτη συνεδρίαση έγινε ανταλλαγή απόψεων για τις δυνατότητες που έχει η περιοχή καθώς και για ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Μεταξύ αυτών είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών καθαριότητας καθώς και η επίλυση της στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων.
Επίσης τονίστηκε ο σημαντικός ρόλος που μπορεί να έχει η φιλοξενία στα Γιάννενα επιστημονικών συνεδρίων καθώς και μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων.
Τέλος σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η Ένωση Ξενοδόχων τα δύσκολα διαστήματα, με χαμηλή δηλαδή τουριστική κίνηση είναι τα δίμηνα Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου και Ιουλίου- Αυγούστου.
Έτσι θα αναζητηθούν τρόποι για την προσέλκυση επισκεπτών είτε μέσω σχολικών εκδρομών είτε μέσω συνεδρίων και αθλητικών δράσεων πανελλήνιας εμβέλειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου