Νέο τηλεφωνικό αριθμό για βλάβες και διακοπές ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ
Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για ανακοίνωση βλαβών και εξυπηρέτηση πελάτων ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ λίγο πριν την επέλαση της κακοκαιρίας Ελπίδα.
Στον νέο τηλεφωνικό αριθμό 800 400 4000 θα απαντά το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ όλο το εικοσιτετράωρο, τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ο νέος αριθμός είναι πανελλαδικής εμβέλειας και χωρίς καμία χρέωση για κλήσεις που πραγματοποιούνται είτε από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο.
Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει επίσης ότι «πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot), Κύρου».
«Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά» σημειώνει ο διαχειριστής του συτήματος.
Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για ανακοίνωση βλαβών και εξυπηρέτηση πελάτων ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ λίγο πριν την επέλαση της κακοκαιρίας Ελπίδα.
Στον νέο τηλεφωνικό αριθμό 800 400 4000 θα απαντά το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ όλο το εικοσιτετράωρο, τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ο νέος αριθμός είναι πανελλαδικής εμβέλειας και χωρίς καμία χρέωση για κλήσεις που πραγματοποιούνται είτε από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο.
Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει επίσης ότι «πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot), Κύρου».
«Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά» σημειώνει ο διαχειριστής του συτήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου