Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ με το νέο ξέσπασμα Γιαννακόπουλου! «ΟΠΟΙΟΣ έχει τα @ρ@@δια ας έρθει να με μαζέψει...»



«Κουράστηκα, βαρέθηκα, αηδίασα! Δύο χρόνια τώρα ακολουθώ με ευλάβεια ό,τι μου προτείνουν να κάνω οι ειδικοί. Και τα χέρια μου έπλενα σχολαστικά, και τηρούσα τις αποστάσεις -ακόμα τις τηρώ- και μάσκες φοράω -και μια και δύο και τρεις- και δεν έχω πάει πουθενά... ούτε μια φορά σε μέρος που να απαγορεύεται για να μην κολλήσω ή διασπείρω τον ιό επειδή δεν έχω εμβολιαστεί» δηλώνει σε Instagram Story ο ιδιοκτήτης της ΒΙΑΝΕΞ.




«Τι δουλειές έχω ακυρώσει, τι στα γήπεδα δεν πηγαίνω… Ό,τι ακριβώς μου λένε! Για να βλέπω τι; Για να βλέπω να συνεχίζουν να κοροϊδεύουν τον κόσμο» αναφέρει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Μάλιστα, όπως αναφέρει, ο ίδιος με χαρακτηριστική οργή στο τέλος αποφάσισε να κυκλοφορεί χωρίς περιορισμούς από 1η Φεβρουαρίου συμπληρώνοντας: «ΟΠΟΙΟΣ έχει τα @ρχ@δια ας έρθει να με μαζέψει...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου