Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα κοστίζει πλέον 2 φορές περισσότερο από γέμισμα βενζίνης




Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο Παρίσι θα κοστίζει πλέον δύο φορές περισσότερο από ένα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης

Οι «πράσινες» πολιτικές της παγκόσμιας ελίτ τα σπάνε, επίσης και οι τιμές των ηλεκτροκίνητων τους.

Ήρθαν στην Ελλάδα τα νέα Tesla Model S και Model X. Πόσο κοστίζουν;

Τιμολογιακά, στην Ελλάδα το Tesla Model S Dual Motor κοστίζει 118.990 ευρώ, όντας έτσι φθηνότερο κατά 25.000 ευρώ συγκριτικά με την έκδοση Plaid. To Model X Dual Motor τιμάται στα 126.990 ευρώ και είναι 20.000 ευρώ πιο φθηνό συγκριτικά με την έκδοση Plaid των 1.020 ίππων.

Θα πει κάποιος ότι λέφταδες είναι όσοι τα αγοράζουν, ας κάνουν ό,τι θέλουν.

Αυτό όμως ισχύει σε περίοδο ΜΗ ενεργειακής κρίσης όπου όλοι μας βάζουμε το χέρι στην τσέπη για να υπάρχει επάρκεια ρεύματος, και εισάγουμε ρεύμα και αέριο για αυτό, χώρια η επιβάρυνση μας για την ανάπτυξη των ΑΠΕ. Περισσότερα ηλεκτροκίνητα, εξυπακούεται ότι χρειάζεται και περισσότερη ενέργεια.

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο Παρίσι θα κοστίζει πλέον δύο φορές περισσότερο από ένα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης
Αυτό αναφέρει δημοσίευμα, frandroid.com. Ο παριζιάνικος πάροχος σταθμών φόρτισης Bélib’ μόλις ανακοίνωσε τις νέες τιμές του. Και τα κακά νέα, αυτά είναι σε άνοδο. Τόσο πολύ που η επαναφόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου όπως ένα Tesla κοστίζει περισσότερο από τον ανεφοδιασμό. Αλλά ευτυχώς, αυτή η παρατήρηση δεν είναι η ίδια παντού και παραμένει πιο συμφέρουσα οικονομικά η οδήγηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η φόρτιση είναι πλέον ένα από τα κύρια εμπόδια για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μαζί με την αυτονομία, με τα δύο να συνδέονται στενά. Εν αναμονή της ανάπτυξης της συμπαγούς μπαταρίας, η οποία θα επιτρέψει να ταξιδέψετε περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση με σχεδόν στιγμιαία επαναφόρτιση, είναι σημαντικό να αναπτυχθεί το δίκτυο των τερματικών. Αν και βρισκόμαστε ακόμα μακριά από τα 100.000 σημεία φόρτισης που υποσχέθηκε η κυβέρνηση για το τέλος του 2021, ο ιστότοπος της Avere France μέτρησε 77.318 στις 30 Νοεμβρίου. Αλλά αν και ο αριθμός των τερματικών και των φορέων εκμετάλλευσης αυξάνεται συνεχώς, ένα άλλο εμπόδιο αποθαρρύνει ορισμένους αυτοκινητιστές: η τιμή.

Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν δωρεάν τερματικά, τα περισσότερα απαιτούν πληρωμή. Και δυστυχώς, με την άνοδο της τιμής της χονδρικής ηλεκτρικής ενέργειας, γίνεται όλο και πιο ακριβή. Για παράδειγμα, η Tesla μόλις αύξησε τις τιμές των Supercharger της και εισήγαγε μια τιμή για τις ώρες αιχμής και εκτός αιχμής.

Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΚΡΙΒΗ
Εάν έχετε ένα Tesla Model 3 Grande Autonomie, εξοπλισμένο με μπαταρία 82 kWh, θα σας κοστίσει περίπου 32 ευρώ για να πάτε από το 10 στο 80% σε μία ώρα με το πακέτο Belib’ Boost + (50 kW) για τους επισκέπτες. Για σύγκριση, χρειάζονται μόνο 30 λεπτά σε έναν υπερσυμπιεστή, που κορυφώνεται στα 250 kW, με προσθήκη 34 ευρώ, αναφέρει το δημοσίευμα.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι το ίδιο εάν επιλέξετε το πακέτο Flex έως 7 kW. Θα σας κοστίσει πράγματι 0,55 ευρώ ανά kWh και 0,78 ευρώ για 15 λεπτά. Αποτέλεσμα, εάν δεν έχετε εγγραφεί σε καμία συνδρομή, θα πρέπει να πληρώσετε 56 ευρώ για χρέωση 10 έως 80% σε 7 ώρες (57 kWh + 7 ώρες ακινητοποίησης), που ανέρχεται σε περίπου 18 ευρώ για να διανύσετε 100 χιλιόμετρα (με μέση κατανάλωση 18 kWh / 100 km) .

Σε αυτή την τιμή, τότε είναι πολύ πιο συμφέρουσα η οδήγηση με ντίζελ ή βενζίνη με κόστος μεταξύ 10 και 15 ευρώ ανά 100 km! Ευτυχώς, η χρέωση είναι πολύ φθηνότερη στο σπίτι και σε άλλους παρόχους.

Πάρτε μια γεύση από «πράσινη» τρέλα που επίσης ισχυρίζεται ότι η εξόρυξη λιθίου για τις μπαταρίες είναι πιο οικολογική από την εξόρυξη πετρελαίου, οι οποίες μετά δεν ανακυκλώνονται επειδή είναι εύφλεκτες. Λίθιο ή ηλίθιο το λες αυτό;

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου