Να βάλει τάξη στο χαοτικό τοπίο στη μεταφορά ασθενών προσπαθεί το Πεκίνο: Έπειτα από διαμαρτυρίες για υπέρογκες... χρεώσεις που επιβάλλουν οδηγοί ασθενοφόρων σε ασθενείς για τη διακομιδή τους σε νοσοκομεία, νέος νόμος θα καθορίζει σαφώς και αυστηρά πώς θα γίνεται η τιμολόγηση.
Οπως αναφέρει
το BBC, επικαλούμενο κινεζικά ΜΜΕ, το νέο πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ από το Μάιο.
Πλέον, η «ταρίφα» για μεταφορά σε νοσοκομείο θα είναι 50 γουάν (περίπου 6,80 ευρώ) εάν η απόσταση είναι μέχρι τα τρία χιλιόμετρα.
Από εκεί και μετά, ο ασθενής θα χρεώνεται άλλα επτά γουάν (περίπου 95 λεπτά) για κάθε επιπλέον χιλιόμετρο. Η ταρίφα θα πρέπει να καταβάλλεται ακόμη κι όταν καλείται το ασθενοφόρο αλλά τελικά δεν χρησιμοποιείται.
Η κίνηση φαίνεται ότι ακολουθεί διάφορες υποθέσεις πολύ υψηλών χρεώσεων που είχαν προκαλέσει επικρίσεις -με πιο κραυγαλέα την αναφορά πως ένας κάτοικος του Σανντόνγκ είχε χρεωθεί από τους οδηγούς του ασθενοφόρου 3.600 γουάν (δηλαδή περίπου 490 ευρώ) για διακομιδή.
Χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα εξέφρασαν -πέραν της απορίας τους για το ότι ούτως ή αλλως υπάρχουν χρεώσεις για τα ασθενοφόρα- την... ανησυχία τους πως το «ταξίμετρο» μπορεί να λειτουργήσει ως «πειρασμός» για τους οδηγούς να επιλέγουν τις μεγαλύτερες διαδρομές.
Οπως αναφέρει
το BBC, επικαλούμενο κινεζικά ΜΜΕ, το νέο πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ από το Μάιο.
Πλέον, η «ταρίφα» για μεταφορά σε νοσοκομείο θα είναι 50 γουάν (περίπου 6,80 ευρώ) εάν η απόσταση είναι μέχρι τα τρία χιλιόμετρα.
Από εκεί και μετά, ο ασθενής θα χρεώνεται άλλα επτά γουάν (περίπου 95 λεπτά) για κάθε επιπλέον χιλιόμετρο. Η ταρίφα θα πρέπει να καταβάλλεται ακόμη κι όταν καλείται το ασθενοφόρο αλλά τελικά δεν χρησιμοποιείται.
Η κίνηση φαίνεται ότι ακολουθεί διάφορες υποθέσεις πολύ υψηλών χρεώσεων που είχαν προκαλέσει επικρίσεις -με πιο κραυγαλέα την αναφορά πως ένας κάτοικος του Σανντόνγκ είχε χρεωθεί από τους οδηγούς του ασθενοφόρου 3.600 γουάν (δηλαδή περίπου 490 ευρώ) για διακομιδή.
Χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα εξέφρασαν -πέραν της απορίας τους για το ότι ούτως ή αλλως υπάρχουν χρεώσεις για τα ασθενοφόρα- την... ανησυχία τους πως το «ταξίμετρο» μπορεί να λειτουργήσει ως «πειρασμός» για τους οδηγούς να επιλέγουν τις μεγαλύτερες διαδρομές.
ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE "ΕΔΩ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου