Μειώνονται διαρκώς οι αγορές στα σούπερ- μάρκετ. -Τι δείχνει νέα έρευνα
Ψαλιδίζουν, όλο και περισσότερο, τις δαπάνες τους στα σούπερ μάρκετ οι ελληνικές οικογένειες, καθώς σύμφωνα με στοιχεία, το 20% των χρημάτων τους δαπανούν για την κάλυψη των βασικών τους δαπανών τα νοικοκυριά με μηνιαίο εισόδημα έως 1.000 ευρώ. Παράλληλα, εκείνα με αμοιβές πάνω από 2001 ευρώ ξοδεύουν το 11% των αμοιβών τους.
Σύμφωνα με το Εθνος της Κυριακής, μέσα σε μία διετία οι οικογένειες έκοψαν κατα 20% τις δαπάνες τους για σούπερ μάρκετ ενώ ψωνίζουν
περισσότερες φορές, λιγότερα προϊόντα και μάλιστα οχι μόνο από μία αλυσίδα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν απο δύο έρευνες - του Οικονομικού Πανεπισημίου Αθηνών για την καταναλωτική συμπεριφορά και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.
Λιγότερα και φθηνότερα
Σύμφωνα με την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου που έγινε σε 2.100 νοικοκυριά οι πιο φτωχοί δεσμεύουν μεγαλύτερο αναλογικά ποσό από το εισόδημά τους για αγορά ειδών σούπερ μάρκετ. Πλέον το 65,8% (47,3% περυσι) αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, το 72% (65,3% πέρυσι) λιγότερα, το 75,9% συγκρίνει τιμές σε προϊόντα και καταστήματα και το 61,7% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Μάλιστα, το 50,5% των ερωτηθέντων ψωνίζει μέχρι 5 φορές το μήνα με το ύψος της δαπάνης ανα επίσκεψη να διαμορφώνεται ως εξής:
- το 74,7% αφήνει μέχρι 50 ευρώ στο ταμείο
- το 20,7% δαπανά από 51 έως 100 ευρώ
- το 4,6% ξεπερνά τα 100 ευρώ
Η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 46,8 ευρώ παρουσιάζοντας μείωση από περύσι που ήταν 53,1 ευρώ.
Σύμφωνα με το Εθνος της Κυριακής, μέσα σε μία διετία οι οικογένειες έκοψαν κατα 20% τις δαπάνες τους για σούπερ μάρκετ ενώ ψωνίζουν
περισσότερες φορές, λιγότερα προϊόντα και μάλιστα οχι μόνο από μία αλυσίδα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν απο δύο έρευνες - του Οικονομικού Πανεπισημίου Αθηνών για την καταναλωτική συμπεριφορά και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.
Λιγότερα και φθηνότερα
Σύμφωνα με την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου που έγινε σε 2.100 νοικοκυριά οι πιο φτωχοί δεσμεύουν μεγαλύτερο αναλογικά ποσό από το εισόδημά τους για αγορά ειδών σούπερ μάρκετ. Πλέον το 65,8% (47,3% περυσι) αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, το 72% (65,3% πέρυσι) λιγότερα, το 75,9% συγκρίνει τιμές σε προϊόντα και καταστήματα και το 61,7% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Μάλιστα, το 50,5% των ερωτηθέντων ψωνίζει μέχρι 5 φορές το μήνα με το ύψος της δαπάνης ανα επίσκεψη να διαμορφώνεται ως εξής:
- το 74,7% αφήνει μέχρι 50 ευρώ στο ταμείο
- το 20,7% δαπανά από 51 έως 100 ευρώ
- το 4,6% ξεπερνά τα 100 ευρώ
Η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 46,8 ευρώ παρουσιάζοντας μείωση από περύσι που ήταν 53,1 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου