Την απαγόρευση της διέλευσης των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης, βαρέων οχημάτων, μηχανημάτων έργων, φορτηγών και λοιπών κατηγοριών οχημάτων που υπερβαίνουν σε μικτό βάρος τους 3,5 τόνους, στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, προβλέπει τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών, που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου για τη… συνεργασία κρατών – μελών της ΕΕ με το Ιράκ.
Αυτή η τροπολογία αναμένεται να αυξήσει δραματικό το κόστος των εμπορευματικών μεταφορών σε ΙΧΦ, ΔΧΦ και βυτία, αφού πλέον θα επιτρέπεται η κίνηση μόνο από το Εθνικό Δίκτυο, το οποίο όμως επιβαρύνεται με υπέρογκο κόστος διοδίων.
Μαζί με την αύξηση κατά 10 περίπου λεπτά στην τιμή του πετρελαίου κίνησης οι μεταφορείς εκφράζουν φόβους ότι οι υπηρεσίες που παρέχουν θα πιάσουν πάτο, τη στιγμή μάλιστα που δεκάδες Έλληνες έχουν ανοίξει εταιρείες στη Βουλγαρία και με φορτηγά και βυτία με βουλγαρικές πινακίδες υποκλέπτουν το μεταφορικό τους έργο.
Πάντως, με απόφαση του υπουργού Μεταφορών καθορίζονται εξαιρέσεις από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου για ειδικούς λόγους, που αφορούν στην μόνιμη διαμονή του ιδιοκτήτη του οχήματος σε όμορη περιοχή, σε δημότη, σε εκτέλεση δημοσίου ή ιδιωτικού έργου, σε έδρα εγκατάστασης της επιχείρησης, σε ιδιοκτήτες αγροτικής χρήσης οχημάτων και τροχήλατων μηχανημάτων που είναι κύριοι ακινήτου όμορης περιοχής, όταν σε αυτά εξυπηρετούνται αγροτοκτηνοτροφικές δραστηριότητες, σε λεωφορεία ΚΤΕΛ και ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη λήψη της σχετικής άδειας διέλευσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την υποβολή της αίτησης χορήγησής της, η αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη χορήγησή της, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα με τα ανωτέρω.
Αυτή η τροπολογία αναμένεται να αυξήσει δραματικό το κόστος των εμπορευματικών μεταφορών σε ΙΧΦ, ΔΧΦ και βυτία, αφού πλέον θα επιτρέπεται η κίνηση μόνο από το Εθνικό Δίκτυο, το οποίο όμως επιβαρύνεται με υπέρογκο κόστος διοδίων.
Μαζί με την αύξηση κατά 10 περίπου λεπτά στην τιμή του πετρελαίου κίνησης οι μεταφορείς εκφράζουν φόβους ότι οι υπηρεσίες που παρέχουν θα πιάσουν πάτο, τη στιγμή μάλιστα που δεκάδες Έλληνες έχουν ανοίξει εταιρείες στη Βουλγαρία και με φορτηγά και βυτία με βουλγαρικές πινακίδες υποκλέπτουν το μεταφορικό τους έργο.
Πάντως, με απόφαση του υπουργού Μεταφορών καθορίζονται εξαιρέσεις από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου για ειδικούς λόγους, που αφορούν στην μόνιμη διαμονή του ιδιοκτήτη του οχήματος σε όμορη περιοχή, σε δημότη, σε εκτέλεση δημοσίου ή ιδιωτικού έργου, σε έδρα εγκατάστασης της επιχείρησης, σε ιδιοκτήτες αγροτικής χρήσης οχημάτων και τροχήλατων μηχανημάτων που είναι κύριοι ακινήτου όμορης περιοχής, όταν σε αυτά εξυπηρετούνται αγροτοκτηνοτροφικές δραστηριότητες, σε λεωφορεία ΚΤΕΛ και ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη λήψη της σχετικής άδειας διέλευσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την υποβολή της αίτησης χορήγησής της, η αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη χορήγησή της, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα με τα ανωτέρω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου