Της Ελενας Ερμείδου
Προσαρμογές στην βάση της νομοθεσίας θα πρέπει να γίνουν προκειμένου να τεθούν στην
κυκλοφορία τα αυτοκινούμενα οχήματα, στην ασφάλιση, στα συστήματα οδήγησης και στάθμευσης. Τα αυτοκινούμενα οχήματα λειτουργούν σε πειραματικό στάδιο σε κάποια κράτη του κόσμου όπως είναι η Σιγκαπούρη και η Γερμανία και κυκλοφορούν πιλοτικά.
Τα αυτοκινούμενα οχήματα θα ανατρέψουν
τα δεδομένα στην ασφάλιση. Τα συστήματα της τεχνολογίας συντείνουν στην μείωση των ατυχημάτων γεγονός που θα οδηγήσει στην μείωση του ασφαλίστρου ακόμα και μέχρι 50% μέχρι το 2040 σύμφωνα με την Munich Re.
Ερώτημα παραμένει για τις ασφαλιστικές αυτοκινήτων αν θα πρέπει να υπάρξει μετατόπιση δραστηριότητας από την ασφάλιση αυτοκινήτου σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς δραστηριοτήτων. Ακόμα και αν ο οδηγός ενός οχήματος ευθύνεται για ένα ατύχημα, αυτός ή ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού ελαττώματος.
Θα μπορούν να χακάρονται
Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι «ανοικτά» σε πιθανά χτυπήματα χάκερς, καθώς όλα θα είναι διασυνδεδεμένα, η οδήγηση, το παρκάρισμα, για παράδειγμα. Ετσι θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση για ασφάλιση κυβερνοκινδύνων ανά διαδρομή ή μπορεί να υπάρξουν και άλλοι τρόποι ασφάλισης κατά των κινδύνων στον κυβερνοχώρο.
Η νομοθεσία πρέπει να προστατεύει τα θύματα από τροχαία
Σε αρκετές χώρες ήδη το νομικό πλαίσιο υπάρχει, στην Ελλάδα δεν υπάρχει αλλά αυτό που είναι βασικό, σύμφωνα με τα όσα δηλώνουν στο Sofokleousin στελέχη από νομικούς κύκλους. είναι να διασφαλιστεί ότι θα υπάρξει νομοθεσία που προστατεύει τα θύματα των τροχαίων και να έχει έννομο δικαίωμα να εγείρει απαιτήσεις από τον κάτοχο του οχήματος. Στην περίπτωση αυτή το θύμα θα είναι δύσκολο να στραφεί κατά του κατασκευαστή.
Σημαντικό ρόλο στην διαχείριση της κυκλοφορίας των αυτοκινούμενων οχημάτων αλλά και της μεικτής κυκλοφορίας θα παίξει η τηλεματική.
Τα αυτοκινούμενα οχήματα θα ανατρέψουν
τα δεδομένα στην ασφάλιση. Τα συστήματα της τεχνολογίας συντείνουν στην μείωση των ατυχημάτων γεγονός που θα οδηγήσει στην μείωση του ασφαλίστρου ακόμα και μέχρι 50% μέχρι το 2040 σύμφωνα με την Munich Re.
Ερώτημα παραμένει για τις ασφαλιστικές αυτοκινήτων αν θα πρέπει να υπάρξει μετατόπιση δραστηριότητας από την ασφάλιση αυτοκινήτου σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς δραστηριοτήτων. Ακόμα και αν ο οδηγός ενός οχήματος ευθύνεται για ένα ατύχημα, αυτός ή ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού ελαττώματος.
Θα μπορούν να χακάρονται
Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι «ανοικτά» σε πιθανά χτυπήματα χάκερς, καθώς όλα θα είναι διασυνδεδεμένα, η οδήγηση, το παρκάρισμα, για παράδειγμα. Ετσι θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση για ασφάλιση κυβερνοκινδύνων ανά διαδρομή ή μπορεί να υπάρξουν και άλλοι τρόποι ασφάλισης κατά των κινδύνων στον κυβερνοχώρο.
Η νομοθεσία πρέπει να προστατεύει τα θύματα από τροχαία
Σε αρκετές χώρες ήδη το νομικό πλαίσιο υπάρχει, στην Ελλάδα δεν υπάρχει αλλά αυτό που είναι βασικό, σύμφωνα με τα όσα δηλώνουν στο Sofokleousin στελέχη από νομικούς κύκλους. είναι να διασφαλιστεί ότι θα υπάρξει νομοθεσία που προστατεύει τα θύματα των τροχαίων και να έχει έννομο δικαίωμα να εγείρει απαιτήσεις από τον κάτοχο του οχήματος. Στην περίπτωση αυτή το θύμα θα είναι δύσκολο να στραφεί κατά του κατασκευαστή.
Σημαντικό ρόλο στην διαχείριση της κυκλοφορίας των αυτοκινούμενων οχημάτων αλλά και της μεικτής κυκλοφορίας θα παίξει η τηλεματική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου