Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Διάσημοι απειλούνται με φυλάκιση λόγω... Instagram – Γιατί;





Τα τελευταία χρόνια το Instagram κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος μεταξύ των υπολοίπων social media. Ειδικά οι celebrities το χρησιμοποιούν όχι μόνο για να «πουλήσουν» τους εαυτούς τους, αλλά και προϊόνταεταιρειών που τους σπονσοράρουν.



Πλέον, είναι εξαιρετικά διαδεδομένος ο ρόλος του influencer, δηλαδή του ατόμου που λόγω της δημοφιλίας του στο Instagram μπορεί να προωθεί τάσεις στη μόδα και την ομορφιά, μαζί με τα σχετικά προϊόντα. Και, φυσικά, να βγάζει χρήματα μέσω αυτού του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, δεκαέξι celebrities συμφώνησαν να αλλάξουν τις αναρτήσεις τους στα social media αφού ο κυβερνητικός οργανισμός Competition and Markets Authority, τούς προειδοποίησε ότι παραβιάζουν νόμους. Ο συγκεκριμένος οργανισμός ασχολείται με την ενθάρρυνση του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις, έτσι ώστε να επωφελείται ο καταναλωτής. Δηλαδή, φροντίζουν έτσι ώστε όταν κάποιος προσπαθεί να πουλήσει κάτι, να δίνει στους followers να καταλαβαίνουν τι ακριβώς αγοράζουν.
Σύμφωνα με το BBC, 16 celebrities έλαβαν προειδοποιητικά μηνύματα, καθώς θεωρήθηκε ότι καταπατούν νόμους με τα παραπλανητικά μηνύματά τους.

Οι celebrities λοιπόν συμφώνησαν να αλλάξουν τον τρόπο που αναρτούν τα πληρωμένα posts τους, έτσι ώστε να γλιτώσουν κάποιο πιθανό δικαστήριο, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μέχρι και 2 χρόνια φυλάκισης.
Οι 16 celebrities είναι:
Rita Ora (τραγουδίστρια)
Ellie Goulding (τραγουδίστρια)
Alexa Chung (μοντέλο, σχεδιάστρια μόδας, συγγραφέας και παρουσιάστρια)
Rosie Huntington-Whiteley (μοντέλο και σχεδιάστρια μόδας)
Zoe Sugg, aka Zoella (video blogger)
Michelle Keegan (ηθοποιός)
Binky Felstead (Made In Chelsea star)
Millie Macintosh (Made In Chelsea star)
Louise Thompson (Made In Chelsea star)
Chloe Sims (The Only Way Is Essex star)
Mario Falcone (The Only Way Is Essex star)
Megan McKenna (reality TV star)
Holly Hagan (Geordie Shore star)
Iskra Lawrence (μοντέλο)
Dina Torkia (fashion blogger)
Jim Chapman (fashion blogger)
«Οι influencers επηρεάζουν πολύ τους fans τους σχετικά με τις αγορές τους. Μπορεί κάποιος να μπερδευτεί εάν αυτό που νομίζει πως είναι σύσταση από κάποιον στην ουσία είναι διαφημιστικό post. Θα πρέπει να μπορείς αμέσως να αναγνωρίσεις εάν μια ανάρτηση είναι πληρωμένη, ώστε να μπορείς να αποφασίσεις εάν κάτι αξίζει τα χρήματά σου», λέει ο γενικός διευθυντής της υπηρεσίας, Andrea Coscelli.
Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί από τους αγαπημένους μας stars έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν #ad και #sponsored στις αναρτήσεις τους – στην περίπτωση κατά την οποία το είχατε απορία.




fonaklas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου