Σχεδόν μία ημέρα μετά την "αθόρυβη" αλλαγή στα stories του Instagram και δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από τους επικεφαλής της δημοφιλέστερης φωτογραφικής πλατφόρμας.
Οι χρήστες φρόντισαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για τον τρόπο που αφαιρέθηκε η δυνατότητα να βλέπουν ποιοι είδαν τα stories τους μετά το πέρας των 24 ωρών (παρά μόνο τον αριθμό), όμως, η συγκεκριμένη αλλαγή, όχι απλώς ήρθε για να μείνει, αλλά είναι πολύ πιθανόν να μην είναι και η μοναδική.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε εκπρόσωπος του κοινωνικού μέσου στο Business Insider πρόκειται για αλλαγή που στόχο έχει να βελτιώσει την εφαρμογή και να την κάνει ακόμη πιο φιλική προς τον χρήστη. "Προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε μια απλή, εύχρηστη και συνεπή υπηρεσία στην κοινότητα των χρηστών μας", επιχείρησε να εξηγήσει στο Bussines Insider, εκπρόσωπος του
Instagram, συνεχίζοντας: "Τα stories διαρκούν 24 ώρες και αυτή η αλλαγή στόχο έχει τη λειτουργικότητα και την απλοποίηση της λίστας των ανθρώπων που τα βλέπουν".
Βέβαια, επί της ουσίας οι επιτελείς του μέσου κοινωνικής δικτύωσης δεν απαντούν αναφορικά με τα αίτια που προκάλεσαν την απροειδοποίητη αλλαγή, ενισχύοντας τις φήμες που θέλουν το δίκτυο να προσπαθεί να τονώσει την επισκεψιμότητα και τον μέσο όρο παραμονής των χρηστών στην εφαρμογή.
Επίσης, μόλις σήμερα ανακοινώθηκε από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι εντάσσει τα IGTV Videos (τα βίντεο με διάρκεια περίπου μίας ώρας) στην κύρια ροή των χρηστών, ώστε να εξασφαλίσει ευκολότερη πρόσβαση των χρηστών σε αυτά και ενώ αυτοί κάνουν scroll down για να ελέγξουν τι νέο υπάρχει από φωτογραφίες και βίντεο φίλων και οργανισμών ή celebrities που ακολουθούν. Με στοιχεία από BusinessInsider, Verge
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε εκπρόσωπος του κοινωνικού μέσου στο Business Insider πρόκειται για αλλαγή που στόχο έχει να βελτιώσει την εφαρμογή και να την κάνει ακόμη πιο φιλική προς τον χρήστη. "Προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε μια απλή, εύχρηστη και συνεπή υπηρεσία στην κοινότητα των χρηστών μας", επιχείρησε να εξηγήσει στο Bussines Insider, εκπρόσωπος του
Instagram, συνεχίζοντας: "Τα stories διαρκούν 24 ώρες και αυτή η αλλαγή στόχο έχει τη λειτουργικότητα και την απλοποίηση της λίστας των ανθρώπων που τα βλέπουν".
Βέβαια, επί της ουσίας οι επιτελείς του μέσου κοινωνικής δικτύωσης δεν απαντούν αναφορικά με τα αίτια που προκάλεσαν την απροειδοποίητη αλλαγή, ενισχύοντας τις φήμες που θέλουν το δίκτυο να προσπαθεί να τονώσει την επισκεψιμότητα και τον μέσο όρο παραμονής των χρηστών στην εφαρμογή.
Επίσης, μόλις σήμερα ανακοινώθηκε από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι εντάσσει τα IGTV Videos (τα βίντεο με διάρκεια περίπου μίας ώρας) στην κύρια ροή των χρηστών, ώστε να εξασφαλίσει ευκολότερη πρόσβαση των χρηστών σε αυτά και ενώ αυτοί κάνουν scroll down για να ελέγξουν τι νέο υπάρχει από φωτογραφίες και βίντεο φίλων και οργανισμών ή celebrities που ακολουθούν. Με στοιχεία από BusinessInsider, Verge
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου