Το 70% των πολιτών της Ε.Ε. χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να βρίσκει πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες.
Προτελευταία, με τελευταία τη Ρουμανία, είναι η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ενωση σε ό,τι αφορά το ποσοστό του πληθυσμού που χρησιμοποιεί το
Διαδίκτυο, στοιχείο που παραπέμπει σε τεχνολογική υστέρηση και σχετίζεται σε σημαντικό βαθμό και με τον μικρό αριθμό ευρυζωνικών συνδέσεων στη χώρα μας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας (Eurostat), το 72% των πολιτών στην Ελλάδα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το Internet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Πρόκειται για ποσοστό αρκετά χαμηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που είναι 85%.
Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 71%, ενώ δύο θέσεις πάνω από την Ελλάδα βρίσκονται ακόμη δύο χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, η Ιταλία (74%) και η Πορτογαλία.
Πρώτη η Δανία
Σχεδόν καθολική, αντιθέτως, είναι η χρήση του Διαδικτύου στη Δανία, όπου το 98% των πολιτών δήλωσε το 2018 ότι χρησιμοποίησε το Ιnternet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης χρησιμοποιούν το Internet κυρίως για να στέλνουν και να λαμβάνουν e-mails (σε ποσοστό 73%), για τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις (42%), για την είσοδο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (56%), για να βρίσκουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες (70%), για τη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών (Ιnternet banking), με το σχετικό ποσοστό σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης να διαμορφώνεται σε 54%, για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (19%), για να κλείσουν ραντεβού με κάποιο επαγγελματία (17%), για να αναζητήσουν πληροφορίες για θέματα υγείας (52%), για να παίξουν ή να «κατεβάσουν» παιχνίδια (29%), για να ακούσουν μουσική π.χ. μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου (48%), για να δουν τηλεόραση (36%), για να παρακολουθήσουν διαφημιστικά βίντεο (26%), για να δουν βίντεο μέσω υπηρεσιών διαμοιρασμού, όπως είναι για παράδειγμα το YouTube (53%), και τέλος για να δουν βίντεο από εμπορικές υπηρεσίες ή από υπηρεσίες διαμοιρασμού (57%).
Στην Ελλάδα το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται κυρίως για την αναζήτηση πληροφοριών για αγαθά και υπηρεσίες (65%), για τη λήψη και την αποστολή e-mails (54%), αλλά και για τη συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (53%).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το γεγονός ότι το 43% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Internet για να βρει πληροφορίες σχετικά με ζητήματα υγείας.
Χαμηλά στο εμπόριο
Εξαιρετικά χαμηλή είναι η χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα στο εμπόριο και συγκεκριμένα για την πώληση αγαθών (μόλις το 3% αξιοποιεί το Internet για αυτόν τον σκοπό) και για το κλείσιμο ραντεβού με κάποιον επαγγελματία (7%).
Διαδίκτυο, στοιχείο που παραπέμπει σε τεχνολογική υστέρηση και σχετίζεται σε σημαντικό βαθμό και με τον μικρό αριθμό ευρυζωνικών συνδέσεων στη χώρα μας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας (Eurostat), το 72% των πολιτών στην Ελλάδα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το Internet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Πρόκειται για ποσοστό αρκετά χαμηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που είναι 85%.
Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ρουμανία με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 71%, ενώ δύο θέσεις πάνω από την Ελλάδα βρίσκονται ακόμη δύο χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, η Ιταλία (74%) και η Πορτογαλία.
Πρώτη η Δανία
Σχεδόν καθολική, αντιθέτως, είναι η χρήση του Διαδικτύου στη Δανία, όπου το 98% των πολιτών δήλωσε το 2018 ότι χρησιμοποίησε το Ιnternet τους τρεις προηγούμενους μήνες.
Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης χρησιμοποιούν το Internet κυρίως για να στέλνουν και να λαμβάνουν e-mails (σε ποσοστό 73%), για τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις (42%), για την είσοδο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (56%), για να βρίσκουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες (70%), για τη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών (Ιnternet banking), με το σχετικό ποσοστό σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης να διαμορφώνεται σε 54%, για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (19%), για να κλείσουν ραντεβού με κάποιο επαγγελματία (17%), για να αναζητήσουν πληροφορίες για θέματα υγείας (52%), για να παίξουν ή να «κατεβάσουν» παιχνίδια (29%), για να ακούσουν μουσική π.χ. μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου (48%), για να δουν τηλεόραση (36%), για να παρακολουθήσουν διαφημιστικά βίντεο (26%), για να δουν βίντεο μέσω υπηρεσιών διαμοιρασμού, όπως είναι για παράδειγμα το YouTube (53%), και τέλος για να δουν βίντεο από εμπορικές υπηρεσίες ή από υπηρεσίες διαμοιρασμού (57%).
Στην Ελλάδα το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται κυρίως για την αναζήτηση πληροφοριών για αγαθά και υπηρεσίες (65%), για τη λήψη και την αποστολή e-mails (54%), αλλά και για τη συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (53%).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το γεγονός ότι το 43% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Internet για να βρει πληροφορίες σχετικά με ζητήματα υγείας.
Χαμηλά στο εμπόριο
Εξαιρετικά χαμηλή είναι η χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα στο εμπόριο και συγκεκριμένα για την πώληση αγαθών (μόλις το 3% αξιοποιεί το Internet για αυτόν τον σκοπό) και για το κλείσιμο ραντεβού με κάποιον επαγγελματία (7%).
kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου