Άμεση ήταν η απάντηση της Περιφέρειας Ηπείρου σε χθεσινό άρθρο του Κώστα Καλτσή στον «Πρωινό Λόγο» για το πολύκροτο θέμα της οδού Νιάρχου που, μέσω του Γραφείου Τύπου, έστειλε την ακόλουθη επιστολή:
«Κύριε Διευθυντή,
Ο τρόπος κατασκευής της οδού Νιάρχου, δεν αποτελεί επιλογή του κ. Καχριμάνη ή και της κ. Καλογιάννη, όπως υποστηρίζει επιστολογράφος σας στη στήλη "Γνώμες" της σημερινής έκδοσης του "Πρωινού Λόγου". Είναι αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης, η οποία άρχισε να εκπονείται επί Κρατικής Περιφέρειας και στο τελευταίο της -σχεδόν- στάδιο παραδόθηκε στην αιρετή Περιφέρεια.
Η μελέτη δε έγινε με τη στενή επίβλεψη και καθοδήγηση του τότε Υπουργείου Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων και το πλάτος της (μαζί με τους παράδρομους κλπ) διαμορφώνεται σε μεγάλο ποσοστό εξαιτίας της ανάγκης να δοθούν τεχνικές λύσεις για τις αποστραγγιστικές τάφρους που διέρχονται εκατέρωθεν της σημερινής επικίνδυνης οδού και απορροφούν σημαντικό μέρος του συνολικού προϋπολογισμού του έργου.
Η δε γραμμή τραμ, προβλέπεται- αν τελικά υλοποιηθεί το έργο- να αναπτυχθεί επί της νησίδας του δρόμου και δεν επεκτείνει περαιτέρω το πλάτος του.
Κατά τα λοιπά, για τις νόμιμες και προβλεπόμενες διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, τη συνεργασία που υπήρχε με το Δήμο Ιωαννιτών, τις αδειοδοτήσεις κλπ, έχουν δοθεί αναλυτικές απαντήσεις. Για την Περιφερειακή Αρχή, το έργο είναι άμεσης προτεραιότητας, καθώς αφορά την οδική ασφάλεια χιλιάδων πολιτών και θα δημοπρατηθεί πολύ σύντομα».
«Κύριε Διευθυντή,
Ο τρόπος κατασκευής της οδού Νιάρχου, δεν αποτελεί επιλογή του κ. Καχριμάνη ή και της κ. Καλογιάννη, όπως υποστηρίζει επιστολογράφος σας στη στήλη "Γνώμες" της σημερινής έκδοσης του "Πρωινού Λόγου". Είναι αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης, η οποία άρχισε να εκπονείται επί Κρατικής Περιφέρειας και στο τελευταίο της -σχεδόν- στάδιο παραδόθηκε στην αιρετή Περιφέρεια.
Η μελέτη δε έγινε με τη στενή επίβλεψη και καθοδήγηση του τότε Υπουργείου Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων και το πλάτος της (μαζί με τους παράδρομους κλπ) διαμορφώνεται σε μεγάλο ποσοστό εξαιτίας της ανάγκης να δοθούν τεχνικές λύσεις για τις αποστραγγιστικές τάφρους που διέρχονται εκατέρωθεν της σημερινής επικίνδυνης οδού και απορροφούν σημαντικό μέρος του συνολικού προϋπολογισμού του έργου.
Η δε γραμμή τραμ, προβλέπεται- αν τελικά υλοποιηθεί το έργο- να αναπτυχθεί επί της νησίδας του δρόμου και δεν επεκτείνει περαιτέρω το πλάτος του.
Κατά τα λοιπά, για τις νόμιμες και προβλεπόμενες διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, τη συνεργασία που υπήρχε με το Δήμο Ιωαννιτών, τις αδειοδοτήσεις κλπ, έχουν δοθεί αναλυτικές απαντήσεις. Για την Περιφερειακή Αρχή, το έργο είναι άμεσης προτεραιότητας, καθώς αφορά την οδική ασφάλεια χιλιάδων πολιτών και θα δημοπρατηθεί πολύ σύντομα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου