Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Σε τροχιά υλοποίησης 30 υδατοδρόμια σε όλη τη χώρα

Σε τροχιά υλοποίησης 30 υδατοδρόμια σε όλη τη χώρα

Σε τροχιά υλοποίησης είναι δεκάδες υδατοδρόμια και την Άνοιξη του 2015 θα έχει ολοκληρωθεί δίκτυο περίπου 30 υδατοδρομίων, στα οποία έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης.

Βόλος, Σποράδες και πολλά νησιά του Ιονίου έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες για την κατασκευή υδατοδρομίων, ενώ στο «παιχνίδι» μπαίνουν και οι Σάμος, Πάτμος, Πάρος, Μεσολόγγι, Ιθάκη και Καλαμάτα.

Η Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε. έχει ξεκινήσει διαδικασίες για την κατασκευή 15 υδατοδρομίων, μεταξύ άλλων σε: Τήνο, Βόλο, Σκόπελο, Αλόννησο, Σκύρο, Αμφιλοχία και Ζάκυνθο.

Προχώρησε επίσης τις διαδικασίες δημιουργίας υδατοδρομίων σε εξι λίμνες:

-της Τριχωνίδας στο Αγρίνιο

-της Παμβώτιδας στα Ιωάννινα

-του Καϊάφα στην Ζαχάρω Ηλείας

-του Πολυφύτου στην Κοζάνη

-της Κερκίνης στις Σέρρες και

-της Μεγάλης Πρέσπας στη Φλώρινα.

Η Ελληνικά Υδατοδρόμια έχει εγκριθεί να αδειοδοτήσει 16 υδατοδρόμια συνολικά στη χώρα:

-Κέρκυρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας).

-Παξών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας).

-Ερείκουσας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)

-Οθωνών(ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας).

-Πάτρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας).

-Ρεθύμνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου).

-Λαυρίου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου).

-Ηρακλείου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου).

-Λίμνης Βεγορίτιδας (ιδιοκτησίας Δήμου Αμυνταίου).

-Ραφήνας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας).

-Χερσονήσου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χερσονήσου Κρήτης).

-Σίφνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Σίφνου.

-Πόρου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Πόρου).

-Χανίων (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Χανίων).

Τι γίνεται με τα Γιάννινα

Να θυμίσουμε πως σε ότι έχει να κάνει με την περιοχή των Ιωαννίνων το Δημοτικό Συμβούλιο δεν κατάφερε να συμφωνήσει στην θέση την οποία προτείνει η εταιρία να δημιουργήσει το υδατόδρομιο χωρίς αυτό όμως να σημαίνει και τίποτα για την εξέλιξη της όλης προσπάθειας καθώς ο χαρακτήρας της απόφασης είναι γνωμοδοτικός. Σε κάθε περίπτωση πάντως η ασυμφωνία μεταξύ ορισμένων μελών της Δημοτικής Αρχής είναι δεδομένη σε ότι έχει να κάνει με τη θέση του υδατοδρομίου καθώς κυρίως ο Κ. Γκόγκος επιμένει ότι τα υδροπλάνα πρέπει να απογειώνονται από το Πέραμα, όπως γινόταν στο παρελθόν. Μια πρόταση όμως η οποία σκοντάφτει στην Κτηματική Υπηρεσία η οποία θεωρεί ότι μέρος των εγκαταστάσεων που υπάρχουν στο Πέραμα βρίσκεται εντός οριοθέτησης της λίμνης κι άρα πρέπει να γκρεμιστούν. Ο κ. Γκόγκος θεωρεί ότι δικαστικά η υπόθεση μπορεί να κερδηθεί από τον δήμο, μέχρι να γίνει όμως αυτό είναι αμφίβολο αν η εταιρία θα ενδιαφέρεται να επενδύσει στην περιοχή.

http://www.neoiagones.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου