Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Κοινωνικό μέρισμα: «Βροχή» τα παράπονα από πολίτες! Υπόσχεση για… διορθώσεις



Παράπονα και καταγγελίες από γονείς παιδιών ΑμεΑ για το κοινωνικό μέρισμα. τα όποια προβλήματα υπάρχουν θα διορθωθούν άμεσα και οι δικαιούχοι θα λάβουν το μέρισμα, ..υπόσχεται το ΥΠΟΙΚ. Μέσα στην ημέρα θα έρθουν στο... φως τυχόν αστοχίες.



Άνοιξε χθες η πλατφόρμα για το κοινωνικό μέρισμα και από τις πρώτες ώρες κιόλας υπήρξαν αρκετά παράπονα από δικαιούχους (γονείς με παιδιά ΑμεΑ) ή κάποιους που νόμιζαν ότι είναι δικαιούχοι, ότι οι αιτήσεις τους, απορρίπτονται ενώ πληρούν τα κριτήρια που έχουν τεθεί.

Το newsit.gr επικοινώνησε αμέσως, μόλις έγινε αποδέκτης των παραπόνων, με τους αρμόδιους στο υπουργείο Οικονομικών οι οποίοι και τόνισαν ότι το σύστημα δουλεύει και δεν υπάρχουν αστοχίες. Ωστόσο τόνισαν ότι εφόσον διαπιστωθεί πως κάτι δεν πάει καλά τότε τα όποια προβλήματα υπάρχουν θα διορθωθούν άμεσα και οι δικαιούχοι θα λάβουν το μέρισμα.

Εκεί που πραγματικά εντοπίστηκε ένα σοβαρό θέμα είναι με παιδιά ΑμεΑ που έχουν κωδικούς Taxis. Όπως τόνισαν από το υπουργείο το αίτημα για το κοινωνικό μέρισμα θα πρέπει να το κάνει ο γονέας που δηλώνει το παιδί ΑΜΕΑ ως προστατευόμενο μέλος και όχι το ίδιο το παιδί.
Επίσης σημειώνουν ότι θα πρέπει να πληρούν και τα υπόλοιπα δύο κριτήρια:
Να έχει ο γονέας κάνει φορολογική δήλωση για τα τελευταία 7 χρόνια και
Οι καταθέσεις του 2018 να μην υπερβαίνουν τις 20.000 ευρώ.
Η βασική πάντως ένσταση ήταν ότι ενώ πληρούνται όλα τα κριτήρια η αίτηση απορρίπτεται χωρίς αιτιολόγηση.
Ας δούμε μερικά από τα email των αναγνωστών μας.
«Είμαι δικαιούχος του κοινωνικού μερίσματος διότι είμαι πατέρας τριών τέκνων και το ένα απόν αυτά έχει ποσοστό αναπηρίας 67% με βεβαίωση ΚΕΠΑ και επίδομα αναπηρικό από ΟΠΕΚΑ. Πως γίνεται να μου απορρίπτει την αίτηση η πλατφόρμα δεν έχω καταθέσεις και τηρώ τα κριτήρια του άρθρου 2. Ποια είναι η αρμόδια υπηρεσία για το κοινωνικό μέρισμα του 2019 μπορείτε να μου αναφέρετε; Διότι θεωρώ ότι είναι λάθος του συστήματος».
Ο αδερφός μου με αναπηρία 67% εφ όρου ζωής και παίρνει προνοιακό επίδομα 313 το μήνα από ΟΠΕΚΑ απορρίφθηκε.
Έχω ανήλικο τέκνο ΑΜΕΑ που επιδοτείται με προνοιακό βοήθημα και δεν έχω καταθέσεις άρα είμαι δικαιούχος του κοινωνικού μερίσματος. Μπήκα στην ιστοσελίδα και έκανα αίτηση με τους δικούς μου κωδικούς taxisnet και μου είπε ότι δεν εγκρίνεται η αίτηση μου. Πιθανολογώ ότι θα πρέπει να πάω τον 15χρονο γιο μου να βγάλει κωδικούς taxisnet αύριο στη ΔΟΥ και να μπω με τους δικούς του κωδικούς. Σκεφτείτε με αύριο εμένα και άλλους τραγικούς γονείς να πηγαίνουμε τα παιδιά μας με τα καροτσάκια στη ΔΟΥ. ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ήταν τόσο δύσκολο να διασυνδεόσουν το ΑΦΜ του ΑΜΕΑ με του πατέρα του;
Σήμερα θα φανεί αν υπάρχουν προβλήματα στο σύστημα και πως αυτά θα διορθωθούν ή εάν τελικά όλα κύλησαν ομαλά και απλά όσοι διαμαρτυρήθηκαν δεν πληρούσαν κάποιο κριτήριο το οποίο, ούτε οι ίδιοι δεν το γνώριζαν. Να σημειωθεί επίσης ότι από το υπουργείο Οικονομικών και την ΗΔΙΚΑ δηλώνουν κατηγορηματικά, ότι εφόσον διαπιστωθεί κάποια αστοχία του συστήματος τότε αυτό θα διορθωθεί άμεσα.


fonaklas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου