Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Απάντηση έδωσε ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ στην απρόκλητη επίθεση της Τ. Καλογιάννη


Άμεση και τεκμηριωμένη απάντηση έδωσε ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ στην επικεφαλής της παράταξης «Ιωάννινα 2023» Τατιάνα Καλογιάννη η οποία κατά την συζήτηση για την ένταξη έργων στο ΕΣΠΑ προχώρησε σε μία αήθη επίθεση προς το σύνολο των μελών της Δημοτικής Αρχής. 




Επρόκειτο για μία απαράδεκτη παρέμβαση που εκτός της απάντησης του Δημάρχου προκάλεσε και τις απαντήσεις των επικεφαλής των παρατάξεων που μετέχουν στην Δημοτική Αρχή.


«Είναι πρωτάκουστο να γίνονται μομφές για αργυρώνητους δημοτικούς συμβούλους. Πρόκειται για προιόντα δικής της έμπνευσης. Καλό θα ήταν η κ. Καλογιάννη να ξεκινήσει με την αυτοκριτική της» ανέφερε ο Νίκος Γκόντας.

Ο Άρης Μπαρτζώκας σημείωσε ότι το 2023 για το οποίο ζήτησε απαντήσεις η κ. Καλογιάννη είναι πολύ μακρινό και στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να απαντήσει στα σημερινά προβλήματα της πόλης.

Ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ μίλησε για προσχεδιασμένη, απρόκλητη και άστοχη επίθεση της κ. Καλογιάννη καθώς ότι είπε το κείμενο της το είχε γραμμένο.

«Η κ. Καλογιάννη θεωρεί ότι είμαι ένας τοπικός διάσημος που ταλαιπωρώ την πόλη με τις παρουσίες μου σε εκδηλώσεις για πριμοδότηση των αφανών συμμάχων μου. Λυπάμαι αν αυτό κατάλαβε. Λυπάμαι γιατί έχω μία πολύ μεγάλη διαδρομή και δεν έχω ανάγκη την προβολή μου μέσω εκδηλώσεων. Το είπα κι άλλες φορές. Έχουμε απομακρυνθεί από τις εκλογές και οι επόμενες είναι πολύ μακριά. Καλό θα είναι λοιπόν να ασχολούμαστε με την καθημερινότητά μας. Εμένα με ενδιαφέρει τι γίνεται σήμερα και όχι τι θα γίνει σε τριάμισι χρόνια», τόνισε ο δήμαρχος στην απάντησή του.

Συμπλήρωσε ότι « δεν με ενδιαφέρει να μείνω σε μία καρέκλα, όμως η παράταξη μας δεν θα γίνει σκορποχώρι. Οι επικεφαλής έρχονται και παρέρχονται».

Ο κ. Ελισάφ τόνισε με έμφαση ότι αποτελεί μέγιστη προσβολή έναντι όλων των συνεργατών του ο ισχυρισμός της κ. Καλογιάννη ότι η δημοτική αρχή έχει αργυρώνητους συμβούλους.

«Λυπάμαι. Είναι κατάντημα. Δεν με απασχολεί το 2023, με απασχολεί το 2019. Όπως και όλους τους συνεργάτες μου. Δεν περίμενα τέτοια απρόκλητη επίθεση», κατέληξε ο Δήμαρχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου