Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Πήγε να πάρει τη σύνταξη χηρείας. Από τα 360 τις έδωσαν 220! Κόντεψε να μείνει. ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΔΟΛΟ






Από Niki Vikou

ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΔΟΛΟ

Έπαιρνε μετά τις περικοπές σύνταξη χηρείας από το ΙΚΑ 360 ευρώ και 320 δικά της από το ΤΕΒΕ. Μεγάλωσε τέσσερα παιδιά, κι αυτά της χάρισαν εννιά εγγόνια κι έναδισέγγονο.

Από αυτά τα επτά αγόρια που αν χρειαστεί θα πάρουν όπλο για να υπηρετήσουν την πατρίδα. Ποια πατρίδα;
Μα αυτή που παρά τα πτυχία τους τους καταδίκασε σε ανεργία ή τη μετανάστευση.

Με τη σύνταξή της συντηρεί και τον άνεργο γιο, τον έναν, τον άλλον τον συντηρεί η πεθερά του.

Σήμερα πήγε να πάρει τη σύνταξη χηρείας. Από τα 360 τις έδωσαν 220!
Κόντεψε να μείνει. Στις Τράπεζες θρήνος και οδυρμός. Κλαίνε οι γονείς και οι παππούδες μας που συντηρούν και τα άνεργα, ενήλικα παιδιά τους. Αυτοί που για πρώτη ίσως φορά στη ζωή τους ψήφισαν σύριζα επειδή τους υποσχέθηκε πως τέρμα οι περικοπές στις συντάξεις τους, τέρμα η υποταγή στους δανειστές.
Μίλησα με τον πενηνταπεντάρη γιο της που πήγε και την μάζεψε από την τράπεζα.
Πως μπορώ να συνεχίσω να δέχομαι τη βοήθεια της μου είπε, όταν δεν φτάνουν ούτε για τα φάρμακά της. Την κορόιδεψα πως βρήκα δουλειά κι ας έχω να φάω δυο μέρες, Βλέπεις δεν δικαιούμαι ούτε καν την κάρτα σίτισης, αφού έχω στο όνομά μου, μέχρι να μου τα πάρουν, το σπίτι και το κλειστό μαγαζί.....
Ανθρωποκτονία από πρόθεση λέγεται αυτό κύριοι του συριζα. Ανθρωποκτονία από πρόθεση όχι με ενδεχόμενο αλλά με άμεσο δόλο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου