Ισχυρές πιθανότητες στο ενδεχόμενο να δοθούν στην κυκλοφορία τμήματα της Ιόνιας Οδού πριν το Μάρτιο του 2017, αφήνει η Νέα Οδός ΑΕ που έχει την ευθύνη για την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα.
Πρόκειται για τα τμήματα που αφορούν την παράκαμψη της Αμφιλοχίας, συνδέοντας ουσιαστικά τα
λειτουργικά τμήματα Αγρινίου και Άρτας, καθώς και αυτό της Φιλιππιάδα μέχρι τη διασταύρωση με την παλιά εθνική οδό στο Νομό Ιωαννίνων...
Στην εκδήλωση παρουσίασης του έργου χθες το μεσημέρι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Νέα Οδός ΑΕ Στέλιος Πενθερουδάκης απέφυγε, ωστόσο, να αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις για το χρόνο που αυτό θα συμβεί, λέγοντας πως η κατασκευάστρια εταιρεία είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο άφησε σαφέστατα να εννοηθεί πως υπάρχουν τμήματα που κατασκευαστικά είναι έτοιμα και μπορούν να δοθούν προς χρήση.
«Υπάρχουν κάποια τμήματα που είναι πιο προχωρημένα και μπορούν να δοθούν αυτόνομα», αρκέστηκε να δηλώσει.
Το πλέον σημαντικό είναι πως το έργο δείχνει να έχει μπει στην τελική ευθεία, μετά και το χθεσινό «ξετρύπημα» της σήραγγας της Κλόκοβας, με τον κ. Πενθερουδάκη να δηλώνει αισιόδοξος πως τα όποια προβλήματα υφίστανται ακόμη – κυρίως με απαλλοτριώσεις – θα ξεπεραστούν και τον Μάρτιο του 2017 το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο, ενώ μέχρι τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου θα έχουν αποπερατωθεί και οι ανισόπεδοι κόμβοι.
«Ο κατασκευαστής έχει κάνει μεγάλες προόδους όσον αφορά την ενοικίαση και την αγορά γης ώστε να τελειώσει την κατασκευή του. Ο σκοπός μας είναι να τελειώσει το έργο μέχρι το Μάρτιο του 2017. Έως σήμερα δεν έχουμε αποκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα», σημείωσε.
Ο κ. Πενθερουδάκης κλήθηκε να μιλήσει και για τα διόδια, που θα είναι εννέα στο σύνολό τους κατά μήκος του άξονα και οι οδηγοί των Ι.Χ. θα καταβάλουν ένα αντίτιμο της τάξης των 12 ευρώ περίπου με τα σημερινά δεδομένα.
«Προσπαθούμε οι χρήστες να πληρώνουν το κόστος ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν», τόνισε και έκανε γνωστό πως ο πρώτος σταθμός θα λειτουργήσει στο Αγγελόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου.
ΔΕ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑΣτη σημασία της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού στάθηκαν ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑΓιάννης Στέφος, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης και οι δήμαρχοι Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, Δωδώνης Χρήστος Ντακαλέτσης και Νικολάου Σκουφά Στάθης Γιαννούλης, που έδωσαν το παρών στην παρουσίαση.
«Στην Ιόνια Οδό, αποδεικνύεται πως όταν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Είναι ένα έργο μεγάλο για την Ήπειρο και μαζί με την Εγνατία δίνει νέες προοπτικές στον τόπο», ανέφερε ο κ. Καχριμάνης και ζήτησε για μία ακόμη φορά την επίλυση των προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις, ενώ έθεσε και το θέμα της σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα και της επέκτασης του οδικού άξονα μέχρι την Κακαβιά.
Στο αίτημα του Περιφερειάρχη Ηπείρου συνηγόρησε και ο κ. Στέφος, χαρακτηρίζοντας την Ιόνια Οδό έργο τεράστιας σημασίας για την Ήπειρο. Για έναν οδικό άξονα μεγάλης σημασίας για την περιοχή μίλησε και ο κ. Μπέγκας, σημειώνοντας την ανάγκη να λειτουργήσει συνδυαστικά με το αεροδρόμιο.
Την ανάγκη να καταβληθούν τα χρήματα για εκτάσεις που έχουν απαλλοτριωθεί εδώ και χρόνια και ακόμη οι ιδιοκτήτες αναμένουν, επεσήμανε ο κ. Γιαννούλης, ενώ ο κ. Ντακαλέτσης εξέφρασε την έκπληξη και τη διαμαρτυρία του για την εξαίρεση των δημοτικών εκτάσεων από τη διαδικασία των αποζημιώσεων.
Τέλος, ανέφερε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση στηρίζει με κάθε τρόπο την προσπάθεια για έγκαιρη ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού και υπενθύμισε το αίτημα για κατασκευή συνοδών έργων στις εισόδους Κρυφοβού, Αβγού, Σερβιανών και Επισκοπικού, ενώ ζήτησε και μέριμνα για την στήριξη της παραποτάμιας περιοχής του Λούρου, η οποία θα βρεθεί στο περιθώριο του οδικού άξονα.
ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΚΛΙΜΑ Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣΜέσα σε πανηγυρικό κλίμα διανοίχθηκε το τελευταίο τμήμα της σήραγγας της Κλόκοβας επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό ένα μοναδικό ρεκόρ, καθώς το έργο χρειάστηκε μόλις 14 μήνες για να ολοκληρωθεί σε ένα μήκος περίπου 2.9 χλμ.
«Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το στοίχημα της ολοκλήρωσης του έργου της Ιόνιας Οδού τον Μάρτιο του 2017 θα κερδηθεί», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, εστιάζοντας πως η διάνοιξη της σήραγγας έγινε οκτώ μήνες νωρίτερα από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για πιο δύσκολο τμήμα του έργου της Ιόνιας Οδού.
Αναφερόμενος αναλυτικά στο έργο της διάνοιξης της σήραγγας, ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε ότι αντιμετωπίστηκαν τα σημαντικότερα και ισχυρότερα τεχνικά προβλήματα, προσθέτοντας ότι υπήρξαν οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες και παρεμβάσεις, ώστε να δοθούν εξ αρχής λύσεις στα τεχνικά ζητήματα που ανέκυψαν.
Στην συνέχεια ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε στην άριστη, όπως είπε, συνεργασία που υπήρξε και υπάρχει με την περιφέρεια και του δήμους, τονίζοντας ότι οι τοπικές κοινωνίας «αγκάλιασαν» το έργο και τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης το στήριξαν.
Παράλληλα, πρόσθεσε, πως το υπουργείο Υποδομών και η κατασκευάστρια εταιρία ανταποκρίθηκαν, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, στην ικανοποίηση των θετικών και δίκαιων αιτημάτων.
Στο σημείο αυτό ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι «σήμερα είμαστε όλοι μαζί στέλνουμε μήνυμα ενότητας, συνεργασίας και αλληλεγγύης, γιατί αυτό απαιτείται, όχι μόνο στα τεχνικά έργα και στον κατασκευαστικό τομέα, αλλά σε ολόκληρη την πορεία της χώρας».
agon.gr
Πρόκειται για τα τμήματα που αφορούν την παράκαμψη της Αμφιλοχίας, συνδέοντας ουσιαστικά τα
λειτουργικά τμήματα Αγρινίου και Άρτας, καθώς και αυτό της Φιλιππιάδα μέχρι τη διασταύρωση με την παλιά εθνική οδό στο Νομό Ιωαννίνων...
Στην εκδήλωση παρουσίασης του έργου χθες το μεσημέρι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Νέα Οδός ΑΕ Στέλιος Πενθερουδάκης απέφυγε, ωστόσο, να αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις για το χρόνο που αυτό θα συμβεί, λέγοντας πως η κατασκευάστρια εταιρεία είναι σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο άφησε σαφέστατα να εννοηθεί πως υπάρχουν τμήματα που κατασκευαστικά είναι έτοιμα και μπορούν να δοθούν προς χρήση.
«Υπάρχουν κάποια τμήματα που είναι πιο προχωρημένα και μπορούν να δοθούν αυτόνομα», αρκέστηκε να δηλώσει.
Το πλέον σημαντικό είναι πως το έργο δείχνει να έχει μπει στην τελική ευθεία, μετά και το χθεσινό «ξετρύπημα» της σήραγγας της Κλόκοβας, με τον κ. Πενθερουδάκη να δηλώνει αισιόδοξος πως τα όποια προβλήματα υφίστανται ακόμη – κυρίως με απαλλοτριώσεις – θα ξεπεραστούν και τον Μάρτιο του 2017 το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο, ενώ μέχρι τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου θα έχουν αποπερατωθεί και οι ανισόπεδοι κόμβοι.
«Ο κατασκευαστής έχει κάνει μεγάλες προόδους όσον αφορά την ενοικίαση και την αγορά γης ώστε να τελειώσει την κατασκευή του. Ο σκοπός μας είναι να τελειώσει το έργο μέχρι το Μάρτιο του 2017. Έως σήμερα δεν έχουμε αποκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα», σημείωσε.
Ο κ. Πενθερουδάκης κλήθηκε να μιλήσει και για τα διόδια, που θα είναι εννέα στο σύνολό τους κατά μήκος του άξονα και οι οδηγοί των Ι.Χ. θα καταβάλουν ένα αντίτιμο της τάξης των 12 ευρώ περίπου με τα σημερινά δεδομένα.
«Προσπαθούμε οι χρήστες να πληρώνουν το κόστος ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν», τόνισε και έκανε γνωστό πως ο πρώτος σταθμός θα λειτουργήσει στο Αγγελόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου.
ΔΕ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑΣτη σημασία της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού στάθηκαν ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑΓιάννης Στέφος, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης και οι δήμαρχοι Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, Δωδώνης Χρήστος Ντακαλέτσης και Νικολάου Σκουφά Στάθης Γιαννούλης, που έδωσαν το παρών στην παρουσίαση.
«Στην Ιόνια Οδό, αποδεικνύεται πως όταν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Είναι ένα έργο μεγάλο για την Ήπειρο και μαζί με την Εγνατία δίνει νέες προοπτικές στον τόπο», ανέφερε ο κ. Καχριμάνης και ζήτησε για μία ακόμη φορά την επίλυση των προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις, ενώ έθεσε και το θέμα της σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα και της επέκτασης του οδικού άξονα μέχρι την Κακαβιά.
Στο αίτημα του Περιφερειάρχη Ηπείρου συνηγόρησε και ο κ. Στέφος, χαρακτηρίζοντας την Ιόνια Οδό έργο τεράστιας σημασίας για την Ήπειρο. Για έναν οδικό άξονα μεγάλης σημασίας για την περιοχή μίλησε και ο κ. Μπέγκας, σημειώνοντας την ανάγκη να λειτουργήσει συνδυαστικά με το αεροδρόμιο.
Την ανάγκη να καταβληθούν τα χρήματα για εκτάσεις που έχουν απαλλοτριωθεί εδώ και χρόνια και ακόμη οι ιδιοκτήτες αναμένουν, επεσήμανε ο κ. Γιαννούλης, ενώ ο κ. Ντακαλέτσης εξέφρασε την έκπληξη και τη διαμαρτυρία του για την εξαίρεση των δημοτικών εκτάσεων από τη διαδικασία των αποζημιώσεων.
Τέλος, ανέφερε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση στηρίζει με κάθε τρόπο την προσπάθεια για έγκαιρη ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού και υπενθύμισε το αίτημα για κατασκευή συνοδών έργων στις εισόδους Κρυφοβού, Αβγού, Σερβιανών και Επισκοπικού, ενώ ζήτησε και μέριμνα για την στήριξη της παραποτάμιας περιοχής του Λούρου, η οποία θα βρεθεί στο περιθώριο του οδικού άξονα.
ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ ΚΛΙΜΑ Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣΜέσα σε πανηγυρικό κλίμα διανοίχθηκε το τελευταίο τμήμα της σήραγγας της Κλόκοβας επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό ένα μοναδικό ρεκόρ, καθώς το έργο χρειάστηκε μόλις 14 μήνες για να ολοκληρωθεί σε ένα μήκος περίπου 2.9 χλμ.
«Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το στοίχημα της ολοκλήρωσης του έργου της Ιόνιας Οδού τον Μάρτιο του 2017 θα κερδηθεί», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, εστιάζοντας πως η διάνοιξη της σήραγγας έγινε οκτώ μήνες νωρίτερα από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για πιο δύσκολο τμήμα του έργου της Ιόνιας Οδού.
Αναφερόμενος αναλυτικά στο έργο της διάνοιξης της σήραγγας, ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε ότι αντιμετωπίστηκαν τα σημαντικότερα και ισχυρότερα τεχνικά προβλήματα, προσθέτοντας ότι υπήρξαν οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες και παρεμβάσεις, ώστε να δοθούν εξ αρχής λύσεις στα τεχνικά ζητήματα που ανέκυψαν.
Στην συνέχεια ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε στην άριστη, όπως είπε, συνεργασία που υπήρξε και υπάρχει με την περιφέρεια και του δήμους, τονίζοντας ότι οι τοπικές κοινωνίας «αγκάλιασαν» το έργο και τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης το στήριξαν.
Παράλληλα, πρόσθεσε, πως το υπουργείο Υποδομών και η κατασκευάστρια εταιρία ανταποκρίθηκαν, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, στην ικανοποίηση των θετικών και δίκαιων αιτημάτων.
Στο σημείο αυτό ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι «σήμερα είμαστε όλοι μαζί στέλνουμε μήνυμα ενότητας, συνεργασίας και αλληλεγγύης, γιατί αυτό απαιτείται, όχι μόνο στα τεχνικά έργα και στον κατασκευαστικό τομέα, αλλά σε ολόκληρη την πορεία της χώρας».
agon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου