Με την έγκριση της Κομισιόν, η οποία έβαλε τη σφραγίδα της στην σχετική κυβερνητική απόφαση που ελήφθη διά τροπολογίας του Υπ. Υποδομών στη Βουλή, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, προϋπολογισμού 355 εκατ. ευρώ περνάει πλέον στην.. παραχώρηση της Ολυμπίας οδού που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα Ελευσίνα- Κόρινθος – Πάτρα.
Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο που στο αρχικό πλάνο ήταν ενταγμένος στον αρχικό σχεδιασμό της παραχώρησης Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος – Τσάκωνα και η οποία «έσπασε» την περίοδο 2013-14 επί εποχής μνημονίων.
Ενώ στη συνέχεια, επί Σπίρτζη, το Πάτρα – Πύργος κατανεμήθηκε σε 8 εργολαβίες, εκ των οποίων τις 4 πήρε ο τότε προνομιακός εργολάβος επί ΣΥΡΙΖΑ (τουλάχιστον μέχρι να τον …καταστρέψουν επειδή τους εμπιστεύθηκε!) Χρ. Καλογρίτσας, με τα γνωστά αποτελέσματα και κατάληξη!
Έτσι σήμερα, με απόφαση της κυβέρνησης και την συναίνεση των υπηρεσιών της Κομισιόν ολοκληρώνεται το «πρώτο δώρο» ύψους 355 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία «Ολυμπία οδός» της οποίας ηγείται με 29% η γαλλική Vinci και ακολουθούν η γερμανική Hochtief με 18% και οι λοιποί Έλληνες μεγαλοεργολάβοι (Άκτωρ, ΓΕΚ Τέρνα, Αβαξ, Αθηνά)!
Και αδιαμφισβήτητα θεωρείται – και είναι δώρο προς την κοινοπραξία Ελλήνων και ξένων εργολάβων, πρώτον διότι ανατίθεται απευθείας στον …παραπλεύρως εγκατεστημένο εργολάβο, χωρίς να διενεργηθεί διεθνής διαγωνισμός και δεύτερον, διότι είναι ασαφές – δεν έχει ξεκαθαριστεί- το πραγματικό κόστος!
Σε ποιες τιμές γίνεται η πρόσδεση του Πάτρα – Πύργος στην παραχώρηση και ποιο εντέλει είναι το όφελος ή η ζημία του Δημοσίου!
Το «δεύτερο δώρο» της κυβέρνησης προς τους εργολάβους, δεν έχει ακόμη ολοκληρωτικά δοθεί! Βρίσκεται στα πλαίσια του σχεδιασμού! Ψήνεται…που λένε στην πιάτσα
Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο Καλό Νερό – Τσακώνα, μήκους 29 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, που αποτελούσε επίσης τμήμα του αρχικού σχεδιασμού για την σύμβαση παραχώρησης!
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας είχε προβλεφθεί να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο! Δηλαδή να διεξαχθεί διεθνής διαγωνισμός!
Ωστόσο, ταυτοχρόνως με τις διεργασίες που πραγματοποιήθηκαν στη Βουλή, με τα σχετικά νομοθετήματα – τροπολογίες, που αφορούσαν το Πάτρα – Πύργος και την ένταξη του στην Ολυμπία οδό (βλέπε πρώτο δώρο 355 εκατ. ευρώ), μπήκε σφήνα με τροπολογία και η …αφαίρεση του Καλό Νερό – Τσάκωνα, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ από Δημόσιο έργο!!!
Σε απλά ελληνικά, για να μην κοροϊδευόμαστε, είναι αυτό που λένε, «τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια»!
Είναι προφανές και μετά βεβαιότητας έτσι θα συμβεί σε δεύτερο χρόνο, όχι αμέσως, ότι το εν λόγω οδικό τμήμα του αρχικού σχεδιασμού, το Καλό Νερό – Τσακώνα δηλαδή, θα ενταχθεί και αυτό στην παραχώρηση της Ολυμπίας οδού και θα αποτελέσει το «δεύτερο δώρο» της κυβέρνησης στην γαλλογερμανική – ελληνική κοινοπραξία, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον αρχικό σχεδιασμό περιλαμβανόταν και τη οδικο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό, το οποίο ωστόσο είναι ενταγμένο σε προστατευόμενη περιοχή και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υλοποιηθεί!
Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο που στο αρχικό πλάνο ήταν ενταγμένος στον αρχικό σχεδιασμό της παραχώρησης Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος – Τσάκωνα και η οποία «έσπασε» την περίοδο 2013-14 επί εποχής μνημονίων.
Ενώ στη συνέχεια, επί Σπίρτζη, το Πάτρα – Πύργος κατανεμήθηκε σε 8 εργολαβίες, εκ των οποίων τις 4 πήρε ο τότε προνομιακός εργολάβος επί ΣΥΡΙΖΑ (τουλάχιστον μέχρι να τον …καταστρέψουν επειδή τους εμπιστεύθηκε!) Χρ. Καλογρίτσας, με τα γνωστά αποτελέσματα και κατάληξη!
Έτσι σήμερα, με απόφαση της κυβέρνησης και την συναίνεση των υπηρεσιών της Κομισιόν ολοκληρώνεται το «πρώτο δώρο» ύψους 355 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία «Ολυμπία οδός» της οποίας ηγείται με 29% η γαλλική Vinci και ακολουθούν η γερμανική Hochtief με 18% και οι λοιποί Έλληνες μεγαλοεργολάβοι (Άκτωρ, ΓΕΚ Τέρνα, Αβαξ, Αθηνά)!
Και αδιαμφισβήτητα θεωρείται – και είναι δώρο προς την κοινοπραξία Ελλήνων και ξένων εργολάβων, πρώτον διότι ανατίθεται απευθείας στον …παραπλεύρως εγκατεστημένο εργολάβο, χωρίς να διενεργηθεί διεθνής διαγωνισμός και δεύτερον, διότι είναι ασαφές – δεν έχει ξεκαθαριστεί- το πραγματικό κόστος!
Σε ποιες τιμές γίνεται η πρόσδεση του Πάτρα – Πύργος στην παραχώρηση και ποιο εντέλει είναι το όφελος ή η ζημία του Δημοσίου!
Το «δεύτερο δώρο» της κυβέρνησης προς τους εργολάβους, δεν έχει ακόμη ολοκληρωτικά δοθεί! Βρίσκεται στα πλαίσια του σχεδιασμού! Ψήνεται…που λένε στην πιάτσα
Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο Καλό Νερό – Τσακώνα, μήκους 29 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, που αποτελούσε επίσης τμήμα του αρχικού σχεδιασμού για την σύμβαση παραχώρησης!
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας είχε προβλεφθεί να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο! Δηλαδή να διεξαχθεί διεθνής διαγωνισμός!
Ωστόσο, ταυτοχρόνως με τις διεργασίες που πραγματοποιήθηκαν στη Βουλή, με τα σχετικά νομοθετήματα – τροπολογίες, που αφορούσαν το Πάτρα – Πύργος και την ένταξη του στην Ολυμπία οδό (βλέπε πρώτο δώρο 355 εκατ. ευρώ), μπήκε σφήνα με τροπολογία και η …αφαίρεση του Καλό Νερό – Τσάκωνα, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ από Δημόσιο έργο!!!
Σε απλά ελληνικά, για να μην κοροϊδευόμαστε, είναι αυτό που λένε, «τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια»!
Είναι προφανές και μετά βεβαιότητας έτσι θα συμβεί σε δεύτερο χρόνο, όχι αμέσως, ότι το εν λόγω οδικό τμήμα του αρχικού σχεδιασμού, το Καλό Νερό – Τσακώνα δηλαδή, θα ενταχθεί και αυτό στην παραχώρηση της Ολυμπίας οδού και θα αποτελέσει το «δεύτερο δώρο» της κυβέρνησης στην γαλλογερμανική – ελληνική κοινοπραξία, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον αρχικό σχεδιασμό περιλαμβανόταν και τη οδικο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό, το οποίο ωστόσο είναι ενταγμένο σε προστατευόμενη περιοχή και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υλοποιηθεί!
radar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου