Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Η καυτή συνέντευξη της Ζωής Κωνσταντοπούλου στην Εύα Αντωνοπούλου – (42 ΛΕΠΤΑ)(ΣΚΑΪ 1.6.2016)




Τα κομμάτια που θα συνθέσουν το «παζλ των συνεργασιών»της Πλεύσης προσπάθησε να ανιχνεύσει η Εύα Αντωνοπούλου.
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου μίλησε για μια πλατιά συμμαχία με το λαό, για συμπλεύσεις και συνεργασίες με κινήματα και με πολιτικές δυνάμεις και σημείωσε με έμφαση : «Δεν είμαι εγώ που θα αποφασίσω μόνο για αυτά, είμαι αυτή που πήρε την πρωτοβουλία, αν θέλετε».

Ερωτηθείσα αν θα δεχόταν στο κόμμα μετανοημένους από τον ΣΥΡΙΖΑ βουλευτές απάντησε αρνητικά και σε σχετική ερώτηση ήταν σκληρή : «Δε μιλώ με κανέναν από αυτό το μόρφωμα που κυβερνά.»

Για Λαϊκή Ενότητα, ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ :
«Κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι διαφορετική. Τιμώ τον Παναγιώτη Λαφαζάνη, είναι ένας άνθρωπος που έμεινε στέρεος στις θέσεις του.»

Για Σακελλαρίδη-Κατριβάνου :
«Είναι δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Τον Γαβριήλ κανιβάλισε το ίδιο το σύστημα κι έχω πει την άποψή μου γι αυτό. Η κα Κατριβάνου αντιθέτως νομιμοποίησε αυτό το σύστημα ψηφίζοντας μάλιστα το προσφυγικό. Το υπόδειγμα ενός ανθρώπου που παραιτείται και δεν αντιστέκεται, δεν είναι υπόδειγμα για την κοινωνία.»

Για τον Γιάνη Βαρουφάκη :

«Ο κος Βαρουφάκης έχει πάρει κάποιες πρωτοβουλίες σε επίπεδο ευρωπαικό. Βλέπω θετικά στοιχεία σε αυτή την πρωτοβουλία, υπάρχουν όμως και στοιχεία που προβληματίζουν. Για παράδειγμα το παράδειγμα της σχέσης μας με την Ευρωζωνη δε θα πρέπει να την βλεπουμε απομονωμένη από τη λειτουργία της η οποία σήμερα είναι αντιδημοκρατική. Είναι ένας άνθρωπος ικανότατος και οξυδερκέστατος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου