Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

ΕΛΜΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - Αίτημα για δημιουργία τμημάτων ένταξης των προσφυγόπουλων στα σχολεία






Μια σημαντική πρωτοβουλία ανέλαβε η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, με αίτημά της προς το υπουργείο Παιδείας, τις ΕΛΜΕ της χώρας, την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ.

Η τοπική ΕΛΜΕ, απέστειλε ήδη επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας, μέσω της οποίας ζητά να
δημιουργηθούν τμήματα ένταξης και υποδοχής των προσφυγόπουλων στα σχολεία με τη νέα σχολική χρονιά, ενώ επίσης προτείνει την ανάληψη πρωτοβουλιών ώστε να γίνουν πραγματικότητα οι απαραίτητες προσλήψεις και η απαιτούμενη χρηματοδότηση στην παιδεία.

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μάρκος Μεγήρ αναφερόμενος στο θέμα είπε ότι οι εκπαιδευτικοί, από την πρώτη στιγμή στάθηκαν αλληλέγγυοι με την οργάνωση της βοήθειας προς τους πρόσφυγες, με συζητήσεις και κινητοποιήσεις κατά των απελάσεων, των φραχτών, των στρατοπέδων συγκέντρωσης και της Frontex.

«Εμείς, παλεύουμε ενάντια σε παλιά και νέα μνημόνια, παλεύουμε και για τη νομιμοποίηση των μεταναστών, το άσυλο και τη στέγη για τους πρόσφυγες και την ιθαγένεια για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς. Η προσφυγιά και η μετανάστευση προς την Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης είναι αποτέλεσμα της φτώχειας και της ασφυξίας, που προκάλεσαν στον Τρίτο κόσμο οι πολιτικές του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας, των σφαγών, των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων, ιδιαίτερα στη Μέση Ανατολή από ΝΑΤΟ, ΕΕ, Ρωσία και οι διευκολύνσεις από την κυβέρνηση στο ΝΑΤΟ στο Αιγαίο» είπε για να συνεχίσει λέγοντας ότι παλεύουν για ένα σχολείο, που να χωράει όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση, με τη άμεση λήψη ειδικών αντισταθμιστικών εκπαιδευτικών μέτρων για τα παιδιά των προσφύγων και των μεταναστών. Διεκδικούμε ανοιχτά σύνορα και ανοιχτά σχολεία.

Ο κ. Μεγήρ ξεκαθαρίζει ότι θα πρέπει να αποφευχθούν όλα όσα έγιναν, ειδικά στην Ήπειρο, την δεκαετία του ’90 σημειώνοντας ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να γραφούν στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς κανένα διαδικαστικό και γραφειοκρατικό εμπόδιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου