Προς εκτόνωση τείνει η απεργία στους γαλλικούς σιδηρόδρομους, εν μέσω αφίξεων ποδοσφαιρικών αντιπροσωπειών για το Euro 2016. Πιο σκληρή στάση κρατούν οι γάλλοι πιλότοι.
Δεκαεννέα ώρες κράτησε η σκληρή διαπραγμάτευση ανάμεσα στα συνδικάτα των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, τον πρόεδρο της εταιρείας Γκιγιόμ Πεπί και την κυβέρνηση.
Όταν χαράματα σηκώθηκαν από το τραπέζι είχαν όλοι στα χέρια τους μια συμφωνία, την οποία
υπέγραψαν τα ρεφορμιστικά συνδικάτα. Η CGT αποχώρησε σιωπηλή, χωρίς την όποια δήλωση αποδοχής ή απόρριψης.
Η συμφωνία αφορά στην οργάνωση του κλάδου και θα αντικαταστήσει την προηγούμενη που λήγει την πρώτη Ιουλίου. Καθορίζει μεταξύ άλλων τα ωράρια και τη διατήρηση του 35ωρου, που ήταν και ένα από τα βασικά αιτήματα, πράγμα που φέρνει σε δύσκολη θέση τη CGT εάν θελήσει να πείσει για τη συνέχιση της απεργίας.
Απεργίες εν μέσω Euro για τους πιλότους
Για τις 14 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί μεγάλη απεργία σε εθνικό επίπεδο
Στο μεταξύ η απεργία αυτή έχει ήδη κοστίσει 300 εκατομμύρια ευρώ, που ισοδυναμούν με τα κέρδη της εταιρείας το 2015. Η CGT έχει περιθώριο να υπογράψει ένα τελικά συμφωνεί έως τις 14 του μήνα, ημέρα για την οποία έχουν προγραμματιστεί μεγάλες διαληλώσεις σε εθνικό επίπεδο.
Παράλληλα τρεις μέρες πριν την έναρξη του Euro 2016, οι πιλότοι ανακοίνωσαν και επίσημα την απόφασή τους να απεργήσουν την επομένη της έναρξης, ήτοι το Σάββατο έως την ερχόμενη Τρίτη και για κλαδικά τους αιτήματα.
Ολυμπία Τσίπηρα, Παρίσι
Δεκαεννέα ώρες κράτησε η σκληρή διαπραγμάτευση ανάμεσα στα συνδικάτα των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, τον πρόεδρο της εταιρείας Γκιγιόμ Πεπί και την κυβέρνηση.
Όταν χαράματα σηκώθηκαν από το τραπέζι είχαν όλοι στα χέρια τους μια συμφωνία, την οποία
υπέγραψαν τα ρεφορμιστικά συνδικάτα. Η CGT αποχώρησε σιωπηλή, χωρίς την όποια δήλωση αποδοχής ή απόρριψης.
Η συμφωνία αφορά στην οργάνωση του κλάδου και θα αντικαταστήσει την προηγούμενη που λήγει την πρώτη Ιουλίου. Καθορίζει μεταξύ άλλων τα ωράρια και τη διατήρηση του 35ωρου, που ήταν και ένα από τα βασικά αιτήματα, πράγμα που φέρνει σε δύσκολη θέση τη CGT εάν θελήσει να πείσει για τη συνέχιση της απεργίας.
Απεργίες εν μέσω Euro για τους πιλότους
Για τις 14 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί μεγάλη απεργία σε εθνικό επίπεδο
Στο μεταξύ η απεργία αυτή έχει ήδη κοστίσει 300 εκατομμύρια ευρώ, που ισοδυναμούν με τα κέρδη της εταιρείας το 2015. Η CGT έχει περιθώριο να υπογράψει ένα τελικά συμφωνεί έως τις 14 του μήνα, ημέρα για την οποία έχουν προγραμματιστεί μεγάλες διαληλώσεις σε εθνικό επίπεδο.
Παράλληλα τρεις μέρες πριν την έναρξη του Euro 2016, οι πιλότοι ανακοίνωσαν και επίσημα την απόφασή τους να απεργήσουν την επομένη της έναρξης, ήτοι το Σάββατο έως την ερχόμενη Τρίτη και για κλαδικά τους αιτήματα.
Ολυμπία Τσίπηρα, Παρίσι
dw.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου