ΤΑΙΠΕΔ και παραχωρησιούχος κρίνουν την τύχη του κόμβου στον Δρίσκο!
Σύνταξη: Αποστόλης Τζελέτας
Από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και τις διαθέσεις του παραχωρησιούχου της Εγνατίας Οδού εξαρτάται η ικανοποίηση του αιτήματος της τοπικής κοινωνίας για έναν επιπλέον ημικόμβο στην Εγνατία Οδό, στο ύψος του Δρίσκου. Παρά, λοιπόν, τις προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν από τη θετική αντιμετώπιση του αιτήματος από τον Υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, μάλλον στην δεδομένη χρονική στιγμή δεν είναι αυτός που έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
Αυτό προέκυψε από την απάντηση του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της «Εγνατία Οδός ΑΕ» Κώστα Χατζή σε ερώτηση του vimanews.gr σχετικά με τα αιτήματα που διατυπώνονται για αλλαγές επί του οδικού άξονα. Ο κ. Χατζης χαρακτήρισε άκαιρη τη συζήτηση για αλλαγές, καθώς αυτή τη στιγμή στήνεται το μοντέλο της παραχώρησης, ωστόσο είπε πως σύντομα θα ανοίξει η συζήτηση, που όμως δε φαίνεται πως θα γίνει σε πολιτικό, αλλά καθαρά σε τεχνικοοικονομικό επίπεδο.
«Αυτή τη στιγμή η οποιαδήποτε τροποποίηση πάνω στην Εγνατία, προσθήκη κόμβων ή οποιαδήποτε άλλη αλλαγή, περνάει από το ΤΑΙΠΕΔ. Και είναι λογικό. Με την έννοια ότι έχει καταρτιστεί ένα πρόγραμμα αποκρατικοποίησης που στηρίζεται πάνω σε κάποια τεχνικά δεδομένα, τα οποία βγάζουν και τους οικονομικούς δείκτες. Άρα, αυτή τη στιγμή οποιαδήποτε τροποποίηση που επηρεάζει αυτούς τους δείκτες, πρέπει να αναλυθεί και κατόπιν σε συνεργασία με εμάς και το Υπουργείο Υποδομών να δούμε αν είναι υλοποιήσιμη. Θεωρώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είμαστε σε θέση να συζητήσουμε τέτοιες αλλαγές, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, γιατί πλέον μιλάμε για τεχνικοοικονομικές αναλύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Αυτή τη στιγμή η οποιαδήποτε τροποποίηση πάνω στην Εγνατία, προσθήκη κόμβων ή οποιαδήποτε άλλη αλλαγή, περνάει από το ΤΑΙΠΕΔ. Και είναι λογικό. Με την έννοια ότι έχει καταρτιστεί ένα πρόγραμμα αποκρατικοποίησης που στηρίζεται πάνω σε κάποια τεχνικά δεδομένα, τα οποία βγάζουν και τους οικονομικούς δείκτες. Άρα, αυτή τη στιγμή οποιαδήποτε τροποποίηση που επηρεάζει αυτούς τους δείκτες, πρέπει να αναλυθεί και κατόπιν σε συνεργασία με εμάς και το Υπουργείο Υποδομών να δούμε αν είναι υλοποιήσιμη. Θεωρώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είμαστε σε θέση να συζητήσουμε τέτοιες αλλαγές, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, γιατί πλέον μιλάμε για τεχνικοοικονομικές αναλύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου