Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Καταγγελία Μητέρας Νέου Ποδοσφαιριστή.


Καταγγελία Μητέρας Νέου Ποδοσφαιριστή.


Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω την οξύτατη διαμαρτυρία μου αλλά και τον έντονο προβληματισμό μου για τις μεθόδους που μετέρχονται άνθρωποι που ευαγγελίζονται την πρόοδο του ποδοσφαίρου στην περιοχή μας κατέχοντας, δυστυχώς, κομβικές θέσεις στη διοίκηση της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηπείρου, θεσμός που πάντα πίστευα ότι λειτουργεί με γνώμονα την ανάπτυξη του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου υπηρετώντας πιστά τις αρχές της δημοκρατίας, της ισοτιμίας και της πλήρους διαφάνειας.

Ούσα μητέρα ενός δωδεκάχρονου αγοριού που όνειρό του και...
φιλοδοξία του είναι μια μέρα να σταδιοδρομήσει στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, με λύπη μου διαπίστωσα ότι όλα τα παραπάνω καταστρατηγήθηκαν από μια «παρέα» ανθρώπων που φαίνεται πως τη νέα τάξη πραγμάτων που προανήγγειλαν εδώ και μήνες, την οραματίζονται μακριά από τις αρχές της ισονομίας και της ισοπολιτείας.

Επί τω προκειμένω, ο γιός μου Παύλος Θεμελής είναι γεννημένος το 2002 και αγωνίζεται από το 2007 στις Ελπίδες Ιωαννίνων, στη θέση του τερματοφύλακα, έχοντας δουλέψει με προπονητές όπως οι Αλέξανδρος Λώλος, Τάκης Κώτσιας, Μιχάλης Ντάρας και Γιάννης Γιάτσος αλλά και στις ενωσιακές ομάδες με τους Νίκο Μπούση και Θανάση Χαρίση, οι οποίοι μπορούν να μιλήσουν για το χαρακτήρα του αλλά και τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες.

O γιός μου συμμετείχε από τη Δευτέρα (8/9) στα δοκιμαστικά τεστ εν όψει της στελέχωσης των μικτών ομάδων Παίδων και Νέων της ΕΠΣΗΠ υπό τις οδηγίες του ενωσιακού προπονητή κ. Τάκη Νάκα, ο οποίος μαζί με τον έτερο ενωσιακό προπονητή, κ. Αντώνη Κοζανίτη, είναι οι μόνοι αρμόδιοι να αποφανθούν για τη στελέχωση των συγκεκριμένων ομάδων.

Την περασμένη Δευτέρα (15/9) βρέθηκα στο γήπεδο της ΕΠΣΗΠ προκειμένου να παρακολουθήσω την προπόνηση της ομάδας Παίδων, στην οποία συμμετείχε και ο γιος μου.

Κάποια στιγμή, κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ένας εύσωμος κύριος, που αργότερα πληροφορήθηκα ότι επρόκειτο για τον κ. Γαϊτανίδη, μέλος της διοίκησης της ΕΠΣ, πλησίασε την εστία που βρισκόταν ο γιος μου, Παύλος Θεμελής και χωρίς προφανή λόγο πήρε το μπουκαλάκι με το νερό, το οποίο σημειωτέον είχα αγοράσει και εντελώς απρόκλητα το έχυσε μπροστά στα μάτια του Παύλου λέγοντάς του με απαξιωτικό ύφος «μη σε ξαναδώ να γελάς κατά τη διάρκεια της προπόνησης».
Όταν ο γιος μου του είπε με σαστισμένος ύφος «κύριε, δε γέλασα», ο κ. Γαϊτανίδης του απάντησε: «θα τα ξαναπούμε εμείς οι δύο».

Έχοντας ιδία άποψη για το συμβάν, μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης και αφού είχαν αποχωρήσει άπαντες πλησίασα τον κ. Γαϊτανίδη ώστε να τον ρωτήσω για ποιο λόγο συμπεριφέρθηκε κατ’ αυτόν τον τρόπο στο γιο μου από τη στιγμή που ούτε ο ίδιος ο προπονητής δεν του είχε κάνει παρατήρηση.
Τότε ο «εν λόγω» κύριος με ύφος χιλίων καρδιναλίων αλλά και γλώσσα που φανέρωνε έλλειψη παιδείας μου είπε: «Γιατί, τον έθιξα; Τα παράπονά σου στον πρόεδρο».

Κατόπιν τούτου, αποχώρησα αηδιασμένη από τη συμπεριφορά του κ. Γαϊτανίδη, έχοντας όμως πείσει τον εαυτό μου ότι δεν πρέπει να δώσω συνέχεια στο περιστατικό παρά μόνο να ασχοληθώ με την καταρρακωμένη ψυχολογία του παιδιού μου.

Η εξέλιξη των γεγονότων, όμως, με αναγκάζει να συμπεριφερθώ διαφορετικά, αφού κατά τη σημερινή (23/9) επίσημη ανακοίνωση των ονομάτων των παικτών που θα στελεχώσουν τις Μικτές ομάδες της ΕΠΣΗΠ, το όνομα του γιού μου δε συμπεριλαμβάνεται σε αυτά όχι για αγωνιστικούς λόγους, κάτι το οποίο θα δεχόμουν αναντίρρητα και αδιαμαρτύρητα, αλλά για κακή συμπεριφορά γονέα, όπως ενημερώθηκα ανεπίσημα.

Στην προσπάθειά μου να αντιληφθώ για ποιο λόγο στοχοποιούνταν με τέτοιο ανήθικο τρόπο ένα δωδεκάχρονο παιδί, τηλεφώνησα στον πρόεδρο της ΕΠΣΗΠ, κ. Βρακά, ο οποίος μου είπε επί λέξει ότι επρόκειτο περί ειλημμένης απόφασης που θα βοηθήσει στον παραδειγματισμό και των υπόλοιπων γονέων, καθιστώντας μου σαφές ότι απαγορεύεται από τον κανονισμό να μπω στο γήπεδο της Ένωσης ακόμα και μετά το τέλος της προπόνησης.

Σε μια αποστροφή, δε , του λόγου του ο κ. Βρακάς, όταν του γνωστοποίησα την πρόθεσή μου να δημοσιοποιήσω το περιστατικό, με… απείλησε-εμμέσως πλην σαφώς- να μην κάνω κάτι τέτοιο γιατί αυτός που θα την πληρώσει στο τέλος θα είναι ο γιος μου.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να θέσω κάποια καίρια ερωτήματα:
Αλήθεια, κ. Βρακά πιστεύετε ότι θα κάνει κακό στον Παύλο η δημοσιοποίηση του γεγονότος και δεν του έκανε κακό στην εύθραστη ψυχολογία του η συμπεριφορά του κολλητού σας κ. Γαϊτανίδη;

Με ποια λογική «κόβετε» το παιδί μου από τη μικτή ομάδα της ΕΠΣ για ανάρμοστη, δική μου συμπεριφορά όπως ισχυρίζεστε, τη στιγμή που παρόλο τον εκνευρισμό μου απευθύνθηκα στον κ. Γαϊτανίδη μιλώντας του στον πληθυντικό και με απολύτως κόσμιο τρόπο;

Με ποια λογική πάρθηκε μια τέτοια απόφαση με «θύμα» το δικό μου παιδί από τη στιγμή που δεν κλήθηκα καν να αναπτύξω τις θέσεις μου ενώπιον του Δ.Σ. της ΕΠΣΗΠ;

Αλήθεια, ποιος ήταν ο ρόλος του κ. Γαϊτανίδη στο γήπεδο εν ώρα προπόνησης τη στιγμή που εξ’ όσων γνωρίζω υπεύθυνος της Επιτροπής Μικτών ομάδων είναι ο κ. Κιτσάκης καθώς και οι κ.κ. Δαβής, Γκόλιας και Μιχάλης;

Για ποιο λόγο έκανε παρατήρηση στο γιο μου ο κ. Γαϊτανίδης υποκαθιστώντας το ρόλο του καθ’ ύλην αρμόδιου, προπονητή κ. Νάκα;

Υπάρχει επίσημη απόφαση του Δ.Σ. για την απόρριψη του γιού μου από τις Μικτές λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς του γονέα του ή πρόκειται για μια απόφαση που πάρθηκε με την άκρως απολυταρχική λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν;».
Εάν υπάρχει σχετική απόφαση θα ήθελα να μου κοινοποιήσετε τον αριθμό πρωτοκόλλου.

Άραγε, από ποια «κατώτερα» αισθήματα διακατεχόμενος ο κ. Γαϊτανίδης έχυσε το νερό από το μπουκάλι του γιου μου, ενώ λίγα λεπτά αργότερα έδωσε ο ίδιος μπουκάλι με νερό σε άλλο παιδί που ανήκει σε γνωστή ακαδημία της πόλης η οποία τυγχάνει ασυλίας αλλά και προκλητικής μεροληψίας από την ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά της η νέα διοίκηση;

Υ.Γ.: Ο προπονητής του Παύλου, κ. Νάκας, όταν ρωτήθηκε για το περιστατικό είπε ότι δεν υπέπεσε κάτι στην αντίληψή του και ότι χρειάζεται τον Παύλο στην ομάδα.

Υ.Γ. 1: Προτιμώ ο γιος μου να παίζει ποδόσφαιρο σε αλάνες παρά να γίνεται έρμαιο στις διαθέσεις ενός συστήματος που «παίζει» με την ψυχολογία μικρών παιδιών.

Με τιμή,
ΝΙΚΗ ΤΣΑΝΗ


http://www.epirus-ellas.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου